Юридичні послуги

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14
юридичні питання, форс-мажор - 050 301 36 36 - 050 312 84 04
торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80
відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09
оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82
товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80
кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95
бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08
цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80
переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66
Підприємець
Вам не потрібно наймати працівників, організовувати робоче місце, купувати техніку і спеціалізований софтМалий бізнес
Хочете скоротити витрати на юриста? Ми надамо Вам юридичний аутсорсингСередній та великий бізнес
Наші фахівці нададуть Вам професійну допомогу зі специфічних питань господарської діяльності, зокрема й зовнішньоекономічноїБудь-який підприємець, як фізична, так і юридична особа, потребує юридичного супроводу. Він може бути необхідним постійно, якщо це середній або великий бізнес, а може вимагатися в міру виникнення юридичних питань.
Користуючись послугами стороннього юриста, клієнт отримує наступні переваги:
Клієнт звернувся за допомогою в аналізі проєкту контракту, надісланого йому іноземним контрагентом. За результатами аналізу контракту клієнту були роз'яснені можливі ризики, оскільки в контракті були прописані невигідні для клієнта умови поставки, оплати, відповідальність, можливість розв'язання спорів не в суді України.
Нашими фахівцями було підготовлено на умовах, вигідних для клієнта, проєкт контракту, який надалі був підписаний сторонами. В результаті - проведена вдала операція і задоволений клієнт
Клієнт отримав претензію про термінове повернення великої суми заборгованості за договором, що могло привести його до банкрутства, і звернувся в ХТПП. Після проведеного аналізу фахівцями ХТПП були надані консультації про можливі виходи з даної ситуації, підготовлені відповіді на претензію і запити на контрагента.
В результаті клієнтом було укладено додаткову угоду про розстрочення платежів, що дало можливість розвиватися надалі, без шкоди для компанії.
У період дії карантину підприємство не могло виконати ремонтні роботи в зв'язку з тим, що його постачальник не поставив своєчасно обладнання внаслідок тимчасового призупинення діяльності, пов'язаного з карантинними обмеженнями. Підприємство мало потребу в перенесенні термінів виконання робіт.
Отримавши документ Харківської ТПП, компанія змогла вирішити питання з контрагентом про перенесення термінів проведення ремонтних робіт.