(057) 714-96-90 (057) 714-96-89 (067) 577-47-55
 61037, м.Харків, пр.Московський, 122 Б  info@kcci.kharkov.ua

Реєстрація ФОП (ПП)

 

Сьогодні ФОП - це найпопулярніша організаційно-правова форма суб'єкта господарської діяльності, для якої не передбачено установчих документів і стартового капіталу. Відкриття ФОП - це відмінний варіант для малого бізнесу або надання послуг, де не передбачено наймання персоналу, або його не більше двадцяти осіб.

Варто відзначити, що абревіатури ПП, СПД, ФОП - це практично одне і те ж, так як їх часто використовують з метою позначення словосполучення "приватний підприємець". Так, ПП - це приватний підприємець, ФОП - фізична особа-підприємець, СПД - суб'єкт підприємницької діяльності.

Реєстрація ФОП відрізняється більш високою швидкістю і простотою, в порівнянні з реєстрацією юридичної особи. Для започаткування підприємництва, націленого на отримання прибутку, зареєстрований ФОП - це найкраща форма суб'єкта господарювання для розвитку власного бізнесу.

Реєстрація ПП здійснюється за місцем прописки, однак з огляду актуального принципу "внеземельності" реєструвати підприємницьку діяльність можна в будь-якому українському населеному пункті. Наприклад, якщо ви прописані в Києві, але територіально ви живете в Харкові, то отримати свідоцтво про реєстрацію ФОП можна в Харкові, однак зареєструвати книгу обліку доходів і отримати витяг з реєстру платників єдиного податку знадобиться в Києві. Крім цього, подавати звіти та сплачувати податки необхідно в органи Фіскальної служби нашої країни за місцем прописки фізособи.

Де зареєструвати ПП (ФОП, СПД) у Харкові?

 

ХТПП надає високопрофесійні послуги з оформлення ПП в будь-якому районі Харкова і Харківської області. Кваліфіковані фахівці нашої фірми проводять реєстрацію ФОП у всіх державних органах. Після того, як буде підписана довіреність у нотаріуса, нашими експертами виконуються всі операції з оформлення ФОП в Харкові без вашого особистої присутності, тобто "під ключ". Зареєструвати фізичну особу підприємця можна в онлайн-режимі в єдиному держреєстрі.

Співпрацюючи з нами, ви не тільки зможете заощадити багато часу на підготовку необхідної документації та очікування в чергах в державних органах. Головне - ми даємо вам стовідсоткову гарантію на грамотність заповнення всіх офіційних паперів на єдиний податок, до органів статистичного обліку та пенсійний фонд. Завдяки нашим співробітникам, ви зможете отримати не тільки свідоцтво про реєстрацію СПД, а й юридичний супровід вашого бізнесу, а також закриття СПД, якщо вам знадобиться оформити юридичну особу. Це дасть вам можливість без відриву від роботи виробляти всілякі зміни (додавати або змінювати види бізнесу, змінювати систему оподаткування, здавати єдиний податок у зв'язку з тимчасовим призупиненням підприємницької діяльності, переробляти облікову книгу для загальної системи та ін.).

Необхідні документи для реєстрації ФОП

Для оформлення ФОП в Україні не потрібна будь-яка статутна документація і створення статутного фонду. Вам буде потрібно:

  •  
    Копія паспорта та ідентифікаційного коду;
  •  
    Список видів діяльності, які ви вирішили реалізувати;
  •  
    Контактний номер телефону;
  •  
    Довіреність на ім'я фахівців ХТПП на право оформлення ПП від імені підприємця.

Порядок реєстрації ФОП

Реєстрація ФОП виконується таким чином:

  • 1

    Спочатку відбувається підготовка документації, необхідної для оформлення ПП.

  • 2

    Далі оплачуються всі потрібні державні податки.

  • 3

    Потім проводиться реєстрація в Управлінні держреєстрації юридичних та фізичних осіб.

  • 4

    Після цього проводиться реєстрації в фондах і комітеті статистики.

  • 5

    Виходить дозвіл на створення печатки (якщо це необхідно).

  • 6

    Виготовляється сама печатка підприємця

Групи ФОП: коротка інформація

 

В першу чергу необхідно відзначити, що в нашій країні одночасно існують дві системи оподаткування: загальна та спрощена. Перша побудована на понятті оподатковуваної бази - тобто величиною, що отримується в результаті віднімання суми витрат із суми доходів. Відносно системи другого типу, тут єдиний податок сплачується з усієї суми доходу, тобто базою оподаткування єдиним податком вважається виручка підприємця.

Є всього чотири групи платників податків (актуальна інформація на 2017 рік):

  • 1.
    Перша група: річний ліміт доходу - до 300000 грн; ставка - 10% від величини прожиткового мінімуму.
  • 2.
    Друга група: річний ліміт доходу - до 1500000 грн; ставка - 20% від мінімальної заробітної плати.
  • 3.
    Третя група: річний ліміт доходу - до 5000000 грн; ставка - 3% (платники ПДВ) і 5% (неплатник ПДВ) від обороту.
  • 4.
    До четвертої групи з 2015 року належать колишні платники фіксованого сільгосп податку, податкову ставку при цьому встановлюють, виходячи з кількості використовуваної землі.
Які документи видають при реєстрації ПП
 

Фізична особа офіційно набуває статусу підприємця з моменту державної реєстрації. При реєстрації фізособи державними органами міста Харкова йому видається свідоцтво про реєстрацію ПП, яке підтверджує право на ведення підприємницької діяльності.

 

Потрібна допомога? Напишіть нам!

 Звертайтеся в Харківську ТПП за консультацією, ми професійно представимо Ваші інтереси із зазначених питань!

 

Мащенко Наталя Вікторівна
Начальник юридичного відділу E-mail: nat@kcci.kharkov.ua
(057) 752-56-46
(057) 714-96-90