(057) 714-96-90 (057) 714-96-89 (067) 577-47-55
 61037, м.Харків, пр.Московський, 122 Б  info@kcci.kharkov.ua
  • Ви тут:
  • Головна
  • Маркетингове дослідження ринку України

Маркетингове дослідження ринку України

 

Досить часто підприємства, які планують просування своєї продукції на вітчизняному ринку, стикаються з безліччю питань, від яких безпосередньо залежить ефективність діяльності компанії.


Експерти Харківської торгово-промислової палати проводять маркетингові дослідження ринку України, за допомогою яких можна отримати відповіді практично на всі питання, що стосуються ринку і споживачів.

Для чого потрібно проводити маркетингове дослідження українського ринку?

Маркетингове дослідження українського ринку потрібно для:

  •  
    Правильного сегментування ринку;
  •  
    Розробоки товарів та послуг, які зможуть задовольнити потреби даних сегментів;
  •  
    Грамотного позиціонування та просування товарів та послуг;
  •  
    Розробки та реалізації правильної стратегії ведення конкурентної боротьби, які сприяють краще зрозуміти свій ринок, суть проблем, що стоять перед компанією, можливі напрямки подальшого розвитку;
  •  
    Розробки та виробництва товарів та послуг, що відповідають потребам, уявленням та очікуванням споживачів;
  •  
    Приняття рішень по ряду питань, пов'язаних з ціноутворенням.

Структура маркетингового дослідження ринку України включає:

 
  • 1.
    Сировинна база товара на зацікавленому ринку України.
  • 2.
    Виробництво товару в Україні.
  • 3.
    Законодавство в області відповідної галузі промисловості України.
  • 4.
    Експорт та імпорт товару в Україні.
  • 4.1
    Структура експорту-імпорта.
  • 4.2
    Основні країни українського експорту товару.
  • 4.3
    Основні країни українського імпорту товару.
  • 5.
    Основні конкуренти на ринку України, який зацікавив.
  • 6.
    Сегментація ринку України, який зацікавив.
  • 7.
    Ціновий моніторинг в області промисловості України, що цікавить.

Що Ви отримуєте за результатами проведенного маркетингового дослідження ринку України?

Приклад змісту маркетингового дослідження ринку України.

Маркетингове дослідження ринку молока та молочних продуктів в Україні

Маркетингове дослідження ринку України дозволяє:


ти їх эфективність.

Галузі бізнесу, для яких фахівці Палати пропонують маркетингове дослідження ринку України:

 
Промисловість:
  • АПК та сільське господарство;
  • Харчова промисловість;
  • Легка промисловість;
  • Металургія;
  • Машинобудування та металообробтка;
  • Хімічне виробництво;
  • Лісова, деревообробна и целюлозно-паперова промисловість;
  • Поліграфічна промисловість;
  • Виробництво будівельних матеріалів;
  • Автомобілебудівництво
 
 
Послуги:
  • Освіта;
  • Туризм;
  • Страхування;
  • Будівництво;
  • Інформаційні технології;
  • Ритейл.
 

Чому нас вибирають?

  • 1.
    Оперативність дослідження;
  • 2.
    Демократичні ціни;
  • 3.
    Робота з офіційними ресурсами;
  • 4.
    Корисні висновки.

Дослідження українського ринку –
запорука успішного розвитку Вашого бізнесу!

 

Вам необхідна консультація по дослідженню українського ринку?

Заповніть форму і наші фахівці зв'яжуться з Вами

 

Сайпанова Ала
експерт з аналітики ринку E-mail: saypanova@kcci.kharkov.ua
(057)-751-99-23
(057)-751-99-24
(057)-751-99-28