Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор - 050 312 84 04 - 073 511 00 09

  • торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

Потрібен грамотний
circle бухгалтер та кадровик?
Зосередьтеся на бізнесі, а бухгалтерську рутину та кадрове діловодство довірте професіоналам ХТПП.
Бухгалтерські/кадрові послуги
Бухгалтерські/кадрові послуги
від 600 грн./міс
circle_white
Первинна консультація
Первинна консультація
у подарунок
circle_white

Бухгалтерські та кадрові послуги у Харкові. Ви отримаєте особистого бухгалтера та кадровика, які

circle_rotate
Навчать складати
первинну бухгалтерську та кадрову документацію та перевірять правильність наявної.
1.
Вестимуть
бухгалтерський, кадровий і податковий облік, розраховуватиме суму податків і своєчасно підготовляти платежі в банк
2.
Вчасно підготують та здадуть
всю необхідну бухгалтерську, податкову та кадрову звітність.
Підготують кадрову документацію.
3.
Проконтролюють
дебіторську та кредиторську заборгованість.
Бухгалтер підготує акти-звірки та будь-які запити до держ.органів.
Кадровик промоніторить ключові ризики, пов'язані з відповідальністю за невиконання трудового законодавства.
4.
заповніть форму та отримайте:
первинна консультація у подарунок + безкоштовне відвідування будь-якого заходу ХТПП!

З ким ми працюємо

Відмінно розбираємося в специфіці, знаємо кращі рішення і маємо великий досвід у бухгалтерському та кадровому супроводі таких напрямків:

IT-бізнес
Гуртова торгівля
Виробництво
Роздрібна торгівля
ОСББ
Послуги
Диплом
Диплом
Довідки
Довідки
Заповіт
Заповіт
Свідоцтво про народження
Свідоцтво про народження
Паспорт
Паспорт
Віза
Віза
Бухгалтерський та кадровий аутсорсинг в Харкові

чому ми вигідніше штатного бухгалтера та кадровика

circle_rotate
√ Робоча група:
Вас обслуговує не одна людина, а ціла робоча група: бухгалтер та кадровик, під керівництвом головного бухгалтера.
√ Гнучке ціноутворення:
при зростанні бізнесу ціна збільшується пропорційно і, навпаки, при завмиранні (сезонності) бізнесу ціна знижується.
√ Ми гарантуємо 100 % конфіденційність
фінансової інформації та захист персональних даних.
√ Інноваційна бухгалтерська програма «1С:Бухгалтерія 8» , яка знаходиться в «хмарі» і дозволяє працювати віддалено через інтернет та мати до неї доступ як бухгалтеру, так і директору підприємства
Робота з кадровими документами для Вашої зручності та швидкого доступу здійснюється через Google документи.
circle_white
ми завжди на зв`язку
Спілкуйтеся з нами будь-яким зручним способом:

Як проводиться бухгалтерське та кадрове обслуговування нашими фахівцями?

Документообіг

Для початку роботи ви укладаєте з нами договір на бухгалтерський та кадровий супровід. Раз на місяць ви готуєте і передаєте нам всю первинну документацію за попередній місяць, яка включає в себе банківські виписки, рахунки-фактури, накладні, акти прийому і передачі виконаних робіт і послуг та ін. Наш бухгалтер перевіряє правильність оформлення та приймає документи на зберігання.

Документообіг

Бухгалтерський облік

На підставі первинних документів наш бухгалтер формує бухгалтерські проводки, заповнює бухгалтерські регістри, оборотно-сальдові відомості, касову книгу, книгу доходів і витрат для приватних підприємців та інше.

Бухгалтерський облік

Зарплати і кадри

Ми підготуємо для вас всю кадрову документацію: накази приймання, переклад, звільнення, призупинення трудового договору, відрядження, штатний розпис, табеля обліку робочого дня, довідки з місця роботи. Організуємо ведення необхідних кадрових журналів, трудових книжок, особистих карток, обліку щорічних відпусток. Розрахуємо аванс, заробітну плату, лікарняні, відпускні, компенсаційні виплати співробітникам і податки на ці нарахування. Проконтролюємо своєчасність виплати зарплати і сплати податків. Створимо зарплатний проект і всі необхідні платіжні доручення в системі клієнт-банк.

Зарплати і кадри

Податки і звітність

Завершальною стадією є підготовка та здача звітності в усі необхідні інстанції за допомогою різного програмного забезпечення, наприклад, безкоштовного ресурсу «Електронний кабінет платника податків». Підписується звітність електронним цифровим підписом.

Податки і звітність

Додаткові послуги

√  Державна реєстрація юридичних осіб та ФОП;
√  Розробка первинних форм і загальногосподарських договорів, в тому числі ЗЕД-контрактів;
√  Переведення з однієї системи оподаткування на іншу;
√  Разова послуга зі складання звітності;
√ Консультування щодо податкового законодавства України.

Додаткові послуги
відгуки наших клієнтів
Валерій Литовченко
Директор ПП «НТФ «ЛІТ»
Нашій організації терміново знадобилася допомога по веденню бухгалтерського обліку. Будучи членом Харківської ТПП, звернулися за бухгалтерським аутсорсингом. Співпрацюємо з Палатою з 2017 року, всі питання вирішуються професійно. Фахівці грамотні і компетентні у всіх питаннях. Дякуємо за співпрацю та відмінний сервіс.
Валентин Короваєв
Звернулися сюди з проблемою ведення бізнесу. Наш бухгалтер нас підвів, і довелося шукати нового. Вирішили не морочитися з пошуками, а звернутися сюди, щоб наше підприємство вели на аутсорсингу. Так вийшло набагато вигідніше. Бухгалтер дуже компетентний, все звіти були здані в строк.
Ксенія Полякова
Неодноразово вже співпрацювали з компанією, звертаємося в основному щодо питань по бухгалтерії. Від співпраці завжди тільки позитивні емоції, фахівці грамотні і компетентні у всіх питаннях, документи складаються професійно.
Людмила Плахотіна
Нашій фірмі були гостро необхідні бухгалтерські послуги, і ми скористалися сприянням фахівців Харківської торгово-промислової палати. Всі питання були вирішені професійно, ми змогли вирішити безліч питань. Вдячні за відмінний сервіс та всебічну допомогу, будемо звертатися в цю компанію і надалі.
Маєте питання?
Замовте безкоштовну консультацію досвідченого бухгалтера
потрібна консультація?
Задайте питання експерту з багаторічним досвідом роботи
Лідія Уварова - Головний бухгалтер
circle_gr_rtt
Лідія Уварова

Головний бухгалтер

Потрібна консультація кадровика?
Задайте питання експерту з багаторічним досвідом роботи
Юлія Шеханіна - Начальник відділу кадрів
circle_gr_rtt
Юлія Шеханіна

Начальник відділу кадрів

або знайдіть відповідь в частих питаннях наших клієнтів:
circle_rotate
Від чого залежить вартість бухгалтерського обслуговування?
Вартість бухгалтерського обслуговування залежить від:
– кількості господарських операцій на місяць;
– кількості співробітників;
– системи оподаткування;
– наявності зовнішньоекономічної діяльності та інше.
Визначається ціна індивідуально для кожного клієнта.
Вартість послуг може змінюватися, збільшуватися в разі зростання бізнесу і, навпаки, зменшуватися в разі завмирання (сезонності) бізнесу.
Що може входити в бухгалтерські послуги?
Аутсорсинг бухгалтерських послуг у нас може здійснюватися в різних форматах: від консультацій, разового складання і подання звітності до комплексного бухгалтерського обслуговування під ключ.
На що варто звернути увагу при виборі аутсорсингової компанії?
Увагу варто звернути на:
– популярність, період існування і репутацію;
– високий рівень професійної підготовки співробітників;
– ступінь відповідальності аутсорсингової компанії;
– гарантію конфіденційності;
– гнучку систему ціноутворення;
– представлення ваших інтересів в податкових органах;
– можливість проведення для вас податкової оптимізації;
– доступ до онлайн бухгалтерії.
Хто несе відповідальність за бухгалтерський аутсорсинг?
Бухгалтер на аутсорсингу несе відповідальність за:
– недотримання термінів здачі звітності;
– некоректне обчислення податків;
– втрату або порушення цілісності документа в результаті неправильного архівування.

Клієнт несе відповідальність за:
– несвоєчасну сплату податків і зборів, за умови, що інформація була доведена до нього своєчасно;
– несвоєчасне надання первинних документів, в тому числі інформації про прийом на роботу/звільнення співробітників, відрядження, відпустки, лікарняні;
– надання підроблених документів.
122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: