Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14
юридичні питання, форс-мажор - 050 301 36 36 - 050 312 84 04
торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80
відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09
оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82
товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80
кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95
бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08
цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80
переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66
Розвиток бізнесу вимагає підвищення компетенцій співробітників і розширення рамок взаємодії поза компанією. Як результат, постає питання про необхідність проведення ділових заходів: семінарів, бізнес зустрічей, презентацій, конференцій, круглих столів. Це серйозні заходи, що формують ділову репутацію і корпоративну культуру компанії
В умовах жорсткої конкуренції, «інформаційного шуму», вкрай важливим стає створення дійсно ефективних ділових подій. Якісний майданчик для заходу і сучасне технічне оснащення безсумнівно важливі, але вони не є гарантією успішності. Фахівці Харківської торгово-промислової палати критерієм успішності вважають створення позитивної атмосфери ділового спілкування між учасниками заходу. Саме в такій атмосфері виникають нові і зміцнюються старі зв'язки, досягаються необхідні домовленості, підписуйся контракти, з'являються нові можливості, вирішуються наболілі питання.
Організація бізнес заходів, ділових зустрічей - це складний і досить копіткий процес. Це і майданчик для проведення, і інформаційне забезпечення, і технічні роботи, і підготовка обладнання, і організація харчування учасників, і обслуговуючий персонал, і багато-багато інших чинників.
Наші переваги: