Вгору

Маркетингове дослідження ринку України

Відкриваєте новий напрямок бізнесу або випускаєте новий продукт? Ми допоможемо прийняти вірне рішення і уникнути зайвих ризиків!

Маркетингове дослідження необхідно для:

1.
Правильного ціноутворення
2.
Розробки правильної маркетингової стратегії
3.
Розуміння ємності ринку
4.
Розуміння можливостей конкурентів
5.
Розуміння можливостей масштабування бізнесу
6.
Фінансового планування

Актуальна інформація про вартість продукту на ринку, цінової політики основних конкурентів і кон'юнктури ринку дає значну перевагу при розробці стратегії просування Ваших товарів або послуг. І в цьому вам допоможе маркетингове дослідження ринку за ціною на товари, що становлять інтерес для Вас.

 

І якщо великі компанії створюють спеціальні відділи для виконання таких завдань, то невеликі фірми, особливо на старті свого розвитку, можуть звернутися за допомогою до нас.

 

В даному випадку ви економите не тільки кошти на постійному утриманні відділу кваліфікованих фахівців, а й значну кількість часу, необхідного для проведення якісного аналізу.

 

Крім того, незалежний погляд зі сторони на ситуацію, що склалася на ринку, допоможе вам прийняти правильне рішення, а в деяких випадках вирішити спірне питання.

обговорити маркетингове дослідження:
Або замовте консультацію фахівця:
Маркетингове дослідження ринку України експертами

ЕКСПЕРТИ ПАЛАТИ ПРОВОДЯТЬ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ ГАЛУЗЕЙ:

IT
IT
Агробізнес
Агробізнес
Туризм
Туризм
Освіта
Освіта
Харчова
Харчова
Будівництво
Будівництво
Роздрібна торгівля
Роздрібна торгівля
Готельно-ресторанний бізнес
Готельно-ресторанний бізнес
Медицина
Медицина
Інші
Інші

Ми хочемо щоб Ваш бізнес будувався на фактах і ставав ще ефективніше, тому особи, які замовили маркетингове дослідження отримають

-20%
На всі бізнес-заходи палати
обговорити маркетингове дослідження:
Або замовте консультацію фахівця:

ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ В РЕЗУЛЬТАТІ

Інформацію, яка може включати в себе наступні розділи:

Ціновий моніторинг вашого товару
Перелік основних конкурентів
Сегментація ринку, що вас цікавить
Діючі акції на ваш товар у конкурентів
Законодавство в області вашого товару
Перевірка реєстрації торгової марки
Маркетингове дослідження ринку України ЩО ВИ ОТРИМУЄТЕ В РЕЗУЛЬТАТІ
Маркетингове дослідження ринку України ЧОМУ ОБИРАЮТЬ САМЕ НАС:
ЧОМУ ОБИРАЮТЬ САМЕ НАС:
Величезний досвід та <br> профільні фахівці
Величезний досвід та
профільні фахівці
Оперативність дослідження
Оперативність дослідження
Робота з офіційними джерелами
Робота з офіційними джерелами
Не просто інформація, а аналітика даних з корисними висновками
Не просто інформація, а аналітика даних з корисними висновками
Найчастіші запитання наших клієнтів
circle_rotate
Ви досліджуєте ціни на товар тільки у Харкові або у інших регіонах теж?
Ми проводимо дослідження у всіх регіонах України, але це залежить від Вашого товару або послуги. Тому краще зателефонувати нам, ми разом з Вами виберемо об'єкт дослідження та потрібний Вам регіон.
Ціна на ваші дослідження фіксована або залежить від різних факторів? Чи передбачені знижки?
Вартість дослідження визначається в залежності від завдання, яке Ви перед нами поставите. Важливу роль грають кількість досліджуваних позицій, регіони, терміновість виконання роботи. Знижки, звичайно, передбачені: вони залежать від кількості товарів для дослідження і періодичності досліджень.
Якщо ми з іншого міста, як буде проходити наша взаємодія?
Якщо Ви перебуваєте в іншому місті або якщо у Вас немає часу приїхати до нас, перебуваючи в Харкові, ми можемо все організувати онлайн: прийом заявки по електронній пошті, узгодження деталей по телефоному дзвінку і листом, узгодження проекту звіту перед остаточним його складанням, відправка скану звіту на електронну пошту. Оригінал звіту ми відправляємо Вам Укрпоштою або Новою поштою.
Навіщо звертатися до вас, якщо можна провести таке дослідження своїми силами?
Навіть на досвідчених професіоналів у Вашій організації можуть занадто сильно впливати особисті зв'язки, існуючі традиції і цінності, що заважають бачити ситуацію в правильному світлі. Консультант із сторони, як правило, незалежний від організації-замовника і не схильний до її внутрішніх взаємовідносин. Він може дати свіжий погляд і залишатися неупередженим тоді, коли члени організації не можуть бути об'єктивними. Крім того, наші досвід і знання допоможуть Вам у складанні об'єктивної оцінки ситуації на ринку.
122 Б, просп. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: