Друзі, тиждень тому ми писали Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану, де були зазначені основні зміни в роботі з колективами. Проте, незалежно від того, працюєте ви або робота тимчасово призупинена в цей період, дуже важливо підтримувати комунікацію зі своєю командою. Саме командність може зіграти визначальну роль для компанії у кризовій ситуації, але, на жаль, не всі компанії залишаються на зв‘язку зі своїми співробітниками.
Чому важливо бути на зв‘язку з командою:
Насправді, єдиних правил комунікації немає, але що можна зробити, щоб співробітники почувалися більш захищеними, зацікавлено працювали та трималися разом під час війни?
Наша команда наслідує цю рекомендацію за що велика вдячність керівництву, яке завжди на зв‘язку, і на власному прикладі показують, що не варто падати духом, що все буде добре, і ми будемо разом. Спілкуючись, ми не тільки обговорюємо робочі питання, а й обмінюємося своїми думками та переживаннями.
Важливо відмітити, щоб робочі письмові повідомлення готувалися системою «один інфопривід – одне повідомлення». Краще робити кілька невеликих повідомлень із певною періодичністю, а за можливістю й організувати відео-конференцію, щоб побачити та почути один одного.
Зараз цінна не лише матеріальна, а й моральна підтримка – навіть якщо команда не працює, керівникам підрозділів краще тримати регулярний персональний зв'язок із колегами. Також варто подумати над допомогою тим, хто її найбільше потребує, – людям, які втратили житло, близьких, отримали поранення, мають маленьких дітей. Повідомте команді контакти, за якими вони можуть звернутися в екстрених випадках.
Для багатьох бізнесів війна стане випробовуванням, яке пройдуть не всі. Деталізуйте плани, до яких буде вдаватися компанія за можливих сценаріїв розвитку подій – оптимістичних чи не дуже. Говоріть про складні моменти з командами без прикрашання: розуміючи реальний стан справ, люди плануватимуть свою фінансову спроможність та будуть вдячні вам за це.
Важливо дякувати людям за те, що вони продовжують виконувати свою роботу. Подяка – ключовий елемент зацікавленості та залученості. Якщо можете подякувати особисто кожному, зробіть це. Також старайтеся максимально ввічливо та м’яко спілкуватися з колегами. Зміни настрою в період війни – це нормально. Найкраще, що можна зробити – дозволити кожному відчувати емоції, відкрито ділитися тим, що болить, та співпереживати ближньому. Запровадьте правило обговорювати гарні новини. Це можуть бути успіхи команди, нові ідеї, чи остання прочитана книга.
Війна обов’язково закінчиться, а команда залишиться разом. Бажаємо вам наснаги, все буде Україна!