Вгору

Штрихове кодування товару для реалізації в торговельних мережах

Продаж власної продукції у супермаркетах - це найшвидший спосіб успішного просування та підвищення впізнаваності товарів

Для реалізації продукції в мережах магазинів роздрібної торгівлі, треба, щоб маркування містило штриховий код формата GTIN (це глобальний номер товарної продукції у єдиній міжнародній базі товарів GS1).

В штрих-коді міститься інформація щодо найменування та споживчих властивостей товару. Наявність коду на маркування полегшує облік та продаж товарів у великих магазинах.

Для отримання штрихових кодів на продукцію звертайтесь до спеціалістів ХТПП за телефоном (050) 312-84-04

 
122 Б, просп. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: