Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

загальні питання, експорт, логістика

- 095 399 09 14

юридичні питання, форс-мажор

- 050 301 36 36 - 050 312 84 04

торгова марка, штрих-коди

- 050 312 84 04

інвентаризація товарно-матеріальних цінностей

- 050 305 77 80

відкриття бізнесу, закриття бізнесу

- 073 511 00 09

оформлення сертифікатів про походження товарів

- 050 406 88 82

товарознавча передвантажувальна експертиза

- 050 305 77 80

визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль

- 050 405 09 80

кадрові питання в умовах військового стану

- 050 145 21 95

бухгалтерський облік та оподаткування

- 050 407 70 08

цінові довідки та оцінка майна

- 050 405 09 80

переклад документів

- 099 470 17 15 - 093 771 64 66

фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій

- 050 305 77 80

Що треба знати стартапу про реєстрацію бізнесу, щоб не попасти в халепу

Одним із найважливіших кроків майбутнього підприємця є державна реєстрація. До цього етапу потрібно підійти дуже відповідально, оскільки, як говорять: «Як ви яхту назвете, так вона й попливе»!

На практиці наші спеціалісти часто стикаються з тим, що деякі підприємці-початківці не до кінця розуміють, яку організаційну-правову форму обрати, тобто це буде, наприклад, ФОП або ТОВ; яка система оподаткування буде найбільш ефективною та які види економічної діяльності вибрати, щоб вони відповідали обраній системі оподаткування.

Давайте розглянемо, що ж потрібно знати майбутнім підприємцям та запитувати при реєстрації:
  • Чи правильно підібрані види економічної діяльності (КВЕД) та чи відповідають вони обраній Вами групі єдиного податку?
  • Чи правильно вказане місце провадження підприємницької діяльності?
  • Чи правильно Вам підібрали групу єдиного податку, яка, найголовніше, вигідна для Вас та відповідає обраним КВЕД?
  • Чи подали Вашу заяву на реєстрацію єдиного податку в податкову і чи пройшла вона реєстрацію?
  • Чи проконсультували Вас, як і коли сплачувати податки, їх розмір, правила користування РРО тощо?

Усі перелічені вище питання бажано знати до реєстрації, а не після того, як вже помилки допущені та їх треба виправляти!

Також при реєстрації можуть виникнути непередбачувані ситуації, а тому потрібно знати, що робити в разі, коли:
  • реєстратор не здійснює реєстрацію тривалий час;
  • податковій не надійшла заява на єдиний податок;
  • не завантажується виписка з ЕДР;
  • витяг з реєстру платників єдиного податку з неправильними відомостями тощо.

Спеціалісти Харківської торгово-промислової палати допоможуть правильно і швидко зареєструвати бізнес та знають шляхи вирішення проблемних ситуацій, які можуть трапитись в процесі реєстрації.

Тому з нами Ви можете бути впевнені в успішній реєстрації Вашого бізнесу!

За консультаціями звертайтесь до юридичного відділу Харківської торгово-промислової палати за тел.: +38-050-301-36-36; +38-050-312-84-04.

122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: