Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор - 050 312 84 04 - 073 511 00 09

  • торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

28.06.2022

Запрошуємо підприємців на індивідуальні бізнес-консультації

Запрошуємо підприємців на індивідуальні бізнес-консультації

Зараз маємо занадто багато поганих новин, тож вирішили створити гарні власноруч 

Харківська ТПП розпочинає серію онлайн-консультацій для підприємців - «Швидка бізнес допомога».

Швидка бізнес-допомога — це:
  • 30-хвилинні індивідуальні бізнес-консультації;
  • досвід експертів-практиків та діючих підприємців;
  • простий та ефективний спосіб поспілкуватись з експертами в режимі 1 на 1;
  • можливість отримати поради та рекомендації.

Напрямки консультацій та експерти:

Консультація з експорту - Тетяна Різван (начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків Харківської ТПП)

Консультація з форс-мажору, Хардшип: реальності та можливості - Наталя Мащенко (юрист, експертка з правових питань з 20 річним досвідом, уповноважена особа з засвідчення форс-мажорних обставин)/ Артем Риков (юрист)

Зміни бухгалтерського обліку в період воєнного часу - Лідія Уварова (головний бухгалтер Харківської ТПП)/ Оксана Плугатирьова

Ведення кадрового обліку та робота з персоналом у період воєнного часу - Юлія Шеханіна (HRM Харківської ТПП)

Особливості оформлення митних вантажів у період воєнного часу - Світлана Швед (консультант з питань митного оформлення Харківської ТПП)

Оцінка збитків підприємств внаслідок бойових дій - Валентина Журавльова (експерт з оцінки майна Харківської ТПП)

Фіксація пошкоджень підприємств після бойових дій - Дарія Бородай (керівник напрямку експертизи Харківської ТПП)

Технічний файл - Алла Сайпанова (сертифікований консультант з технічного регулювання (консалтингова компанія CTA Economic & Export Analysts Ltd (Великобритания))

 

30 червня ми проведемо консультації за наступними напрямками:

  •  Особливості митного оформлення експорту в умовах воєнного стану.
  •  Ведення кадрового обліку.
  •  Зміни в бухгалтерському обліку.

Реєстрація за посиланням https://forms.gle/WubDdjG3XGJFcKg29

 

Наступна зустріч у рамках швидкої бізнес-допомоги пройде 07 липня та буде присвячена таким темам:

  • Експорт
  • Форс-мажорні обставини
  • Оцінка збитків
  • Фіксація пошкоджень
  • Технічний файл

Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/DTWZWkcV8gmzMEgu9

Залишились питання?
Телефонуйте за номерами:
(095)897-80-91 Анастасія
(099)569-65-39 Тетяна

122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: