30 березня відбулась онлайн-дискусія «Як ефективно працювати онлайн»
Кризи трапляються незалежно від нашого бажання чи готовності до них. Тож, не втратити власні позиції, а вижити та пристосуватися – основне завдання для бізнесу під час кризи, спричиненої COVID-19.
Оскільки, домінуючим форматом функціонування бізнесу зараз є онлайн, першочергова задача бізнесу – навчитися бути ефективним і в такому форматі.
Світлана Насирова в рамках онлайн-заходу «Як ефективно працювати онлайн» розповіла про те як:
Cтворити таку структуру онлайн-роботи, щоб вона не дестабілізувала мультизадачністю та незручністю спілкування, а, навпаки, допомагала розкласти усі задачі «по поличках» та зосередившись, легко впоратися з ними.
Залучити команду та досягти поставлених цілей.
Провести one-to-one зустріч та онлайн нараду, замотивувавши учасників активно слухати та утримати їх увагу.
Підготуватись до онлайн-переговорів та отримати найкращий результат.
Ефективно навчатися онлайн та дізнатися про існуючі формати та лайфхаки.
Технічно підготуватися до онлайн-зустрічей.
Захід організований Харківською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Ініціатива COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ спрямована на підтримку і розвиток МСБ в Україні для подолання кризи через COVID-19 шляхом:
1. Проведення освітніх заходів із залученням професійних бізнес-тренерів.
2. Надання консультацій, як коротких, так і поглиблених за напрямками:
реєстрація бізнесу;
бухгалтерський супровід, допомога при виборі системи оподаткування;
експортний консалтинг;
пошук партнерів для експорту;
підготовка юридичних документів для вчинення експортних дій;
засвідчення форс-мажорних обставин;
проведення оцінки відповідності української продукції законодавчим вимогам України та ЕС;
CE-маркування;
маркування харчових продуктів.
Наступний освітній захід проєкту – онлайн-зустріч «Як ефективно проводити стратегічні сесії та генерувати нові ідеї» - пройде 1.04.