Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14
юридичні питання, форс-мажор - 050 301 36 36 - 050 312 84 04
торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80
відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09
оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82
товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80
кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95
бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08
цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80
переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66
Друзі, тиждень тому ми писали Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану, де були зазначені основні зміни в роботі з колективами. Проте, незалежно від того, працюєте ви або робота тимчасово призупинена в цей період, дуже важливо підтримувати комунікацію зі своєю командою. Саме командність може зіграти визначальну роль для компанії у кризовій ситуації, але, на жаль, не всі компанії залишаються на зв‘язку зі своїми співробітниками.
Чому важливо бути на зв‘язку з командою:
Насправді, єдиних правил комунікації немає, але що можна зробити, щоб співробітники почувалися більш захищеними, зацікавлено працювали та трималися разом під час війни?
Постійно тримати з’язок із командою.
Наша команда наслідує цю рекомендацію за що велика вдячність керівництву, яке завжди на зв‘язку, і на власному прикладі показують, що не варто падати духом, що все буде добре, і ми будемо разом. Спілкуючись, ми не тільки обговорюємо робочі питання, а й обмінюємося своїми думками та переживаннями.
Важливо відмітити, щоб робочі письмові повідомлення готувалися системою «один інфопривід – одне повідомлення». Краще робити кілька невеликих повідомлень із певною періодичністю, а за можливістю й організувати відео-конференцію, щоб побачити та почути один одного.
Підтримувати команду словом та ділом.
Зараз цінна не лише матеріальна, а й моральна підтримка – навіть якщо команда не працює, керівникам підрозділів краще тримати регулярний персональний зв'язок із колегами. Також варто подумати над допомогою тим, хто її найбільше потребує, – людям, які втратили житло, близьких, отримали поранення, мають маленьких дітей. Повідомте команді контакти, за якими вони можуть звернутися в екстрених випадках.
Бути чесними з командою.
Для багатьох бізнесів війна стане випробовуванням, яке пройдуть не всі. Деталізуйте плани, до яких буде вдаватися компанія за можливих сценаріїв розвитку подій – оптимістичних чи не дуже. Говоріть про складні моменти з командами без прикрашання: розуміючи реальний стан справ, люди плануватимуть свою фінансову спроможність та будуть вдячні вам за це.
Зберігати спокій та позитивний настрій.
Важливо дякувати людям за те, що вони продовжують виконувати свою роботу. Подяка – ключовий елемент зацікавленості та залученості. Якщо можете подякувати особисто кожному, зробіть це. Також старайтеся максимально ввічливо та м’яко спілкуватися з колегами. Зміни настрою в період війни – це нормально. Найкраще, що можна зробити – дозволити кожному відчувати емоції, відкрито ділитися тим, що болить, та співпереживати ближньому. Запровадьте правило обговорювати гарні новини. Це можуть бути успіхи команди, нові ідеї, чи остання прочитана книга.
Війна обов’язково закінчиться, а команда залишиться разом. Бажаємо вам наснаги, все буде Україна!