Вгору
ПРОЄКТ COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ

Питання - відповідь: Вимоги до маркування харчових продуктів

Питання від підприємства: Плануємо експорт печива до США. Що необхідно наносити на пакування печива?

Відповідь: Згідно законодавства США, продукти харчування, які продаються на її території, повинні бути безпечними і належним чином промарковані. Виробник несе відповідальність за достовірність інформації, наданої на етикетці.

Маркування харчових продуктів повинно містити наступну обов’язкову інформацію:

  • найменування харчового продукту (назвою харчового продукту є його загальноприйнята або звична назва. У разі відсутності такої назви застосовується назва описового характеру, яке не вводить в оману споживача. Слід зазначити, що назва бренду не вважається назвою продукту);
  • вага нетто продукту харчування (вагу необхідно вказувати в двох метричних системах мір: британської (фунт) і американської (унція, фунт, рідка унція);
  • перелік інгредієнтів (перелік інгредієнтів повинен починатися або йому повинен передувати відповідний заголовок, який складається або містить слово «Інгредієнти». Перелік повинен включати всі інгредієнти даного продукту харчування в порядку спадання від їх ваги у готовому продукті);
  • речовини та продукти, що викликають алергію або непереносимість (молоко, яйця, риба, ракоподібні, лісові горіхи, пшениця, соєві боби, арахіс);
  • інформація щодо харчової цінності продукту (всі поживні речовини та їх кількісний вміст необхідно виражати по відношенню до однієї порції. Інформація про поживну цінність повинна містити відомості про вміст калорій, калорій насичених жирів (наноситься добровільно), загальну кількість жиру, холестерину, солі, фтористої солі (наноситься добровільно), вуглеводів, дієтичної клітковини, розчинної клітковини (наноситься добровільно), нерозчинної клітковини (наноситься добровільно), загальної кількості цукру та доданого цукру, цукрового спирту (наноситься добровільно), білку, вітамінів та мінералів);
  • назва та адреса виробника, пакувальника або дистриб’ютора.

 

Звертаємо Вашу увагу, перш ніж експортувати до США, перевірте правильність та повноту наданої інформації на пакуванні печива, щоб бути впевненими, що продукцію допустять на американський ринок.

Сертифіковані консультанти з експорту Харківської ТПП проводять аудит маркування харчової продукції при експорті до ЄС, Канади та США.

122 Б, пр. Московський, м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: