Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика
юридичні питання, форс-мажор
торгова марка, штрих-коди
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей
відкриття бізнесу, закриття бізнесу
оформлення сертифікатів про походження товарів
товарознавча передвантажувальна експертиза
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль
кадрові питання в умовах військового стану
бухгалтерський облік та оподаткування
цінові довідки та оцінка майна
переклад документів
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій
Питання від підприємства: Плануємо експорт печива до США. Що необхідно наносити на пакування печива?
Відповідь: Згідно законодавства США, продукти харчування, які продаються на її території, повинні бути безпечними і належним чином промарковані. Виробник несе відповідальність за достовірність інформації, наданої на етикетці.
Маркування харчових продуктів повинно містити наступну обов’язкову інформацію:
Звертаємо Вашу увагу, перш ніж експортувати до США, перевірте правильність та повноту наданої інформації на пакуванні печива, щоб бути впевненими, що продукцію допустять на американський ринок.
Сертифіковані консультанти з експорту Харківської ТПП проводять аудит маркування харчової продукції при експорті до ЄС, Канади та США.