Пандемія COVID-19 уже завдала тяжкого удару по багатьох промислових економіках, а також спричинила падіння ринку, яке триває досі.
До «шторму», який почався у 2020, році компанії та їх клієнти вже призвичаїлися, але бізнес не зупиняється, навіть в часи глобальних економічних проблем. Залучення нових клієнтів, пошук новітніх каналів збуту, зміна маркетингових цілей та стратегій продажу можуть стати рятувальним кругом.
Запрошуємо власників та топ-менеджерів МСБ прийняти участь у онлайн-тренінгу «Як знайти свого клієнта на ринку, що «падає».
Під час тренінгу зі Світланою Насировою ви дізнаєтеся про:
Дата 18 травня 2021р.
Час 10.00-13.00
Місце Online на платформі ZOOM.
Реєстрація https://forms.gle/dTymG7MZSNXzscUZ7
Захід організований Харківською торгово-промисловою палатою, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
До найближчого семінару залишилося:
Сертифікований бізнес-тренер, ведуча стратегічних та командних сесій, PHD, доктор філософії в галузі адмінистративного менеджменту, бізнес-консультант з маркетингу та розвитку бізнесу, керівник ассоциації консультантів для бізнесу АКБ
Безкоштовно завдяки спільному фінансуванню уряду Федеративної Республіки Німеччини і Європейським Союзом та підтримці GIZ.