Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика
юридичні питання, форс-мажор
торгова марка, штрих-коди
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей
відкриття бізнесу, закриття бізнесу
оформлення сертифікатів про походження товарів
товарознавча передвантажувальна експертиза
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль
кадрові питання в умовах військового стану
бухгалтерський облік та оподаткування
цінові довідки та оцінка майна
переклад документів
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій
Ситуації, коли підприємство стикається з проблемою поставки неякісної сировини – впевнено знаходяться в ТОП-3 усіх ситуацій з якими до нас звертаються наші клієнти. Сама по собі ця проблема вже є неприємною і болісною для підприємств, адже необхідно швидко шукати варіанти рішень (і це не завжди буде заміна сировини). Та останнім часом постачання неякісної сировини все частіше тягне за собою низку інших питань – через її невідповідну якість може виходити з ладу обладнання, складські запаси сировини; в залежності від її виду, не завжди дозволяють мати стратегічний запас на такий випадок; недостатня кількість готової продукції на складі плюс неякісна сировина, яку необхідно чимось замінити дають в результаті порушення строків поставки цієї самої готової продукції іншому торговому партнеру.
Але немає жодних ситуацій, які неможна було б вирішити. Наші спеціалісти вже розробили універсальний алгоритм дій з вирішення різноманітних питань, в тому числі й поставки неякісної сировини. Давайте розберемо його.
У випадку виявлення неякісної сировини при вхідному контролі, потрібно вирішити – яка саме невідповідність в якості: пошкодження, невідповідність хімічного складу, порушення розмірних характеристик, тощо. Також на цьому етапі необхідно інформувати свого торгового партнера, що порушення ним умов договору. Відповідно до отриманої відповіді вже можна зрозуміти як саме далі діяти. Одночасно з цим ви можете звернутися за консультацією до незалежних експертів.
На другому етапі, після всіх зовнішніх консультацій, експерти встановлюють точний вид невідповідності сировини, розраховують наскільки таке пошкодження розповсюджується на всю партію, чи може зачіпає лише деякий відсоток сировини. За необхідності, та в залежності від виду невідповідності, може знадобитися звернення до сторонніх лабораторій.
У випадку звернення до профільних лабораторій, обов’язково необхідно врахувати, що при подальшому вирішенні спірних питань, лабораторні дослідження повинні проходити лише в акредитованій та атестованій лабораторії.
Після проведених лабораторних досліджень, експерти формують заключні висновки, на яких потім будуть базуватись подальші переговори з торговими партнерами. В залежності від виду та характеру пошкоджень сировини може знадобитись оцінювання отриманого збитку в результаті такого пошкодження.
На фінальному кроці формується повний пакет документів для подання претензійних листів до торгового партнера для отримання компенсування понесених збитків. Підприємства можуть самостійно формувати такі претензійні листи, а можуть звернутися за допомогою до спеціалістів-юристів.
В завершенні, можна підвести підсумки, що навіть якщо поставка неякісної або пошкодженої сировини, на перший погляд, здається складновирішуваною та масштабною проблемою, завжди можна скористатись «коротким шляхом». Для цього досить лише звернутися за допомогою до зовнішніх спеціалістів, які щоденно працюють з вирішенням подібних питань. Звичайно ж, можна спробувати вирішити все власними силами, але в такому обсязі інформації та стресовому графіку інших внутрішніх процесів, залишається можливість щось пропустити не врахувати, а спеціалісти з зовнішньої сторони, будуть зосереджені лише на певному питанні. Звернутись до таких спеціалісті ви можете за посиланням.