Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор - 050 312 84 04 - 073 511 00 09

  • торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

ТОП-5 ситуацій з комерційних суперечок бізнесу за 2021 рік

Кожний бізнес, традиційно, в кінці або на самому початку календарного року, підбиває підсумки своєї роботи – що вдалося, що не вдалося, чим можна пишатись, а що стало справжнім викликом у вирішенні.

Ми, експерти з незалежної експертизи, також не будемо відставати і підібі’ємо свої підсумки, але це будуть не просто перемоги або поразки, а ті ситуації, які ми допомагали вирішити своїм клієнтам. Проте, ми хочемо не просто показати, що ми робили в 2021 році, а ще й, сподіваємось, що хтось впізнає себе і зможе вирішити своє питання.

Отже, далі ми розглянемо ТОП-5 комерційних суперечок за 2021 рік.

№1 – брухт чи не брухт?

Оформлення металевих виробів замість брухту або ж присвоєння статусу «брухт» повноцінним виробам. Це, безумовний лідер звернень за 2021 рік. Під час митного оформлення виникають складнощі з однозначним трактуванням статусу – брухт чи не брухт. На практиці експерти вже довели – що з нами це вже не проблема і митне оформлення відбувається значно легше.

№2 – компенсація за пошкодження товару при перевезенні.

Підприємці добре знають, що транспортування вантажів – один з найважливіших етапів в циклі товарообігу, адже безпечне перевезення це запорука того, що кінцевий споживач отримає свій товар неушкодженим, а ви як постачальник не матимете головної болі. Але, нажаль, не завжди вантажі надходять до одержувачів в належному стані. Причин цьому багато, але ж, в решті решт, найважливішим є не те, чому так вийшло, а кому доведеться нести відповідальність та компенсувати витрати. В такому випадку ми радимо скористатись допомогою наших експертів з незалежної експертизи в співпраці з незалежним оцінювачем, який прорахує фінансові збитки, не просто за інвойсом, а й врахує усі сторонні витрати.

№ 3 – загибель врожаю.

Окрім втрат, що викликані пошкодженням товару або іншими комерційними аспектами, іноді ще й природа завдає клопоту. Особливо різко це відчувають підприємства, які займаються сільськогосподарською діяльністю. Негативний вплив природи несе в собі пошкодження або ж загибель врожаю і подальші складнощі з поставками вирощених зернових й, зокрема, штрафами за невиконання контрактних зобов’язань. Щоб уникнути цього, ми напрацювали певний алгоритм дій який включає роботу незалежних експертів у поєднанні з кваліфікованим юристом, який дозволяє провести подібну роботу максимально ефективно.

№4 – невиконання контрактних зобов’язань.

Подібні складнощі виникають не тільки через пошкодження або загибель зернових, як ми сказали раніше, а й через низку інших питань – відмова у прийнятті товару, вихід з ладу виробничого обладнання, що ускладнює, або робить неможливим випуск готової продукції. В результаті чого виникає загроза штрафних санкцій та розглядів інших видів відповідальності за договором. Аналогічно з попереднім випадком – незалежні експерти разом з кваліфікованими юристами – стоять на варті ваших інтересів!

№5 – невідповідність якості товарів.

І в завершення нашої добірки (але в жодному разу не менш важливе) питання, щодо невідповідності якості поставлених товарів або сировини для переробки. Такий нюанс може в собі нести безліч прихованих каменів – від складності в митному оформлені, коли це стосується якихось хімічних показників, за яким можливі сумніви у правильному коді товару, до прихованих дефектів, які унеможливлюють виробництво готової продукції або вихід з ладу обладнання. В такому випадку вся дружня команда спеціалістів Харківської торгово-промислової палати об’єднується та знаходить вихід з вашої ситуації, в залежності від її виду.

В завершенні, можна сказати, що якими б складними не здавались проблеми, яким би незрозумілим здавалось їх вирішення, якщо ви не самі – у вас все вийде! А якщо разом з вами пліч о пліч працюють спеціалісти з вирішення кризових комерційних питань – у вас не просто все вийде, а все вийде максимально ефективно!

122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: