Вгору

УВАГА!

Шановні клієнти! Харківська торгово-промислова палата на період воєнного часу працює в дистанційному режимі.

Консультаційну підтримку та послуги можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор, інтелектуальна власність - 050 312 84 04

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 305 77 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • визначення кодів УКТЗЕД та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15

Що необхідно врахувати українському підприємцю при експорті до Китаю?

За січень-травень 2021 р. торговий оборот між Україною та Китаєм склав 7,3 млрд. долл. США, у тому числі український експорт до Китаю склав 3,6 млрд. долл. США.

Основними статтями українського експорту до Китаю стали такі товари, як зернові культури (1,1 млрд. долл. США), руди, шлаки та зола (1,4 млрд. долл. США), жири та олії тваринного або рослинного походження (445 млн. долл. США), залишки і відходи харчової промисловості (290 млн. долл. США).

Що ж треба враховувати, перш ніж починати експорт до Китаю?

  • Так, по-перше, кожен імпортер в Китаї повинен мати митний реєстраційний код. Вся продукція, яка ввозиться до Китаю, вимагає ліцензії на імпорт. Зареєстрований імпортер не обов’язково може бути Вашим партнером, це, насамперед, особа, яка має ліцензію на імпорт (наприклад, торгова компанія). Тому перш ніж здійснити поставку до Китаю, обговоріть дане питання зі своїм покупцем, особливо якщо у нього немає досвіду імпорту.
  • Вся продукція, що експортується до Китаю, повинна супроводжуватися певним пакетом документів. До обов’язкових документів включають: рахунок-фактуру, що містить інформацію про виробника, пакувальний лист, сертифікат про походження та коносамент.
  • На більшість продукції може знадобитися перевірка та сертифікація, включаючи обов’язкову сертифікацію Китаю (Китайська Система Обов’язкової сертифікації продукції - China Compulsory Certification (CCC)). Деякі продукти вимагають сертифікації від китайського уряду. Якщо компанія подає заяву на таку сертифікацію, інспектори з Китайського центру сертифікації якості (CQC) відвідають підприємство, щоб здійснити аудит виробничого процесу в компанії.
  • Слід зазначити, що в Китаї діють суворі правила маркування продуктів харчування. Інформація щодо харчового продукту повинна бути представлена на етикетці на китайській мові. Етикетки повинні бути точними та не вводити в оману споживачів. Маркування продукту харчування повинно, зокрема, містити наступну інформацію: загальноприйняту назву продукту, список інгредієнтів, назву та адресу виробників, місцевого агента або дистриб’ютора, дату виробництва, термін придатності, дату закінчення та умови зберігання, країну походження, посвідчення про якість, код національного стандарту/ галузевого стандарту на продукцію.

Більш детально дізнатися про те, як вести бізнес з Китаєм, а також яким вимогам повинен відповідати Ваш товар при експорті до Китаю, допоможуть аналітики Харківської ТПП:
Тел.  (057) 751-99-23, (067) 571-31-21
Пошта: saypanova@kcci.kharkov.ua

Джерело: Держстат України,
https://connectamericas.com/content/8-tips-exporting-china

122 Б, пр. Московський, м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: