Вгору
ПРОЄКТ COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ

Що необхідно враховувати українському підприємству при налагоджуванні торгових відносин з польським партнером?

За січень – червень 2021 р. торговий оборот між Україною та Польщею склав 4,6 млрд. долл. США, в тому числі український експорт до Польщі склав 2,4 млрд. долл. США.

Основними статтями українського експорту до Польщі стали такі товари, як чорні метали (578 млн. долл. США), руди, шлаки та зола (295 млн. долл. США), електричні машини (235,7 млн. долл. США), меблі (179,6 млн. долл. США), деревина та вироби з деревини (160,4 млн. долл. США), жири та олії тваринного або рослинного походження (134,7 млн. долл. США).

Що ж треба враховувати, перш ніж починати налагоджувати торгові відносини з польським партнером?
 
  • Польський стиль управління дуже ієрархічний, тому краще переконатися, що Ви зустрічаєтеся з відповідною особою, яка приймає рішення, а не з підлеглим, який потім підпорядковується генеральному менеджеру. Це прискорить процес прийняття рішення щодо подальшого співробітництва.
  • Вам слід уникати жартів на першій зустрічі і зосередити Ваш виступ на фактах та технічних деталях.
  • Початковий візит зазвичай буває досить коротким, тому що польські компанії хочуть знати, яка мета Вашого візиту і який тип відносин їхні колеги сподіваються встановити, перш ніж приймати рішення про продовження. Вони можуть навіть запросити інформацію про ціни заздалегідь.
  • Усі письмові документи, навіть листи подяки, повинні бути перекладені на польську мову.
  • Найбільш продуктивний час для ділових зустрічей з поляками - вранці з 10:00 до 12:00 та після обіду з 14:00 до 16:00.
  • Кращі місяці для ведення бізнесу в Польщі вважається період з вересня по травень.
  • Польські бізнесмени часто демонструють такий підхід до ведення бізнесу, що орієнтований як на налагодженні взаємовідносин, так і на зосередженні максимальної уваги на торговій угоді, що є досить незвичним поєднанням. Час, необхідний для переговорів, буде залежати від ставлення обох сторін і від того, наскільки гнучкою кожна сторона готова бути.
  • Поляки дуже хочуть показати, що вони говорять на іноземних мовах, і докладуть усіх зусиль, щоб говорити по-англійськи, щоб їхні колеги відчували себе бажаними гостями. 
  • Однак дуже важливо, щоб листування і остаточні переговори були дійсно добре зрозумілі. Тому все повинно бути оформлено письмово та на обох мовах.
  • Не відправляйте небажані факси або листи, написані англійською мовою, в надії, що вони дійдуть до потрібної людини. У більшості випадків на них не буде відповіді. Якщо в компанії є хтось, хто говорить англійською, переконайтеся, що повідомлення адресовано цій людині. Зробіть додатковий телефонний дзвінок. Поляки люблять особистий контакт і дадуть відповідь на нього, якщо Ваша пропозиція їх зацікавить.

 

Більш детально дізнатися про те, як вести бізнес з Польщею, а також яким вимогам повинен відповідати Ваш товар при експорті до Польщі, допоможуть аналітики Харківської ТПП:

Тел.  (057) 751-99-23, (067) 571-31-21
Пошта: saypanova@kcci.kharkov.ua

Джерело: Держстат України,
https://connectamericas.com/content/8-tips-exporting-china

Україна, 61037, м. Харків, пр. Московський, 122 Б
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: