Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор - 050 312 84 04 - 073 511 00 09

  • торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

Покрокова інструкція «Як повернути преференційний режим при імпорті товару»

Якщо раптово при митному оформленні імпорту товару Ви виявили проблеми зі сертифікатом походження чи декларацією-інвойсом і не змогли застосувати пільги щодо ввізного мита, пропонуємо інструкцію, як повернути кошти вже після оформлення імпортної декларації.

 

  1. Імпорт товару потрібно оформити у звичайному режимі зі сплатою ввізного мита та ПДВ.
  2. Після цього звернутися до Вашого відправника з проханням надати необхідну форму сертифікату походження або декларації-інвойсу в максимально короткі строки. Якщо при отриманні товару сертифікат був в наявності, але містив помилки, то Ваш партнер повинен надати новий сертифікат, що буде заповнений коректно відповідно до супроводжуючих документів.
  3. Після отримання оригіналу документу про походження необхідно звернутися до головного управління митниці, в якій було оформлено товари з письмовим прохання про відновлення преференційного режиму та надати товаросупровідні документи та обов’язково оригінал сертифікату про походження або декларації-інвойсу.

 

Відповідь може бути не зовсім швидкою, але ця процедура надасть вам можливість повернути значну частину коштів.

Хочемо також звернути Вашу увагу, що така процедура діє в багатьох країнах світу. Тому, якщо Ви експортуєте товар і Ваш партнер вимагає сертифікат про походження, а у Вас на даний момент немає можливості його отримати, можна запропонувати надіслати цей документ згодом, і ваш покупець також зможе повернути кошти вже після митного оформлення.

Також, наголошуємо, що будь-який документ, що може бути використаний при митному оформленні для звільнення від сплати ввізного мита повинен обов’язково бути в оригіналі.

І маленька порада, обов’язково перевіряйте всі документи (наприклад, через електронну пошту) перед тим, як вантаж відправить до місця призначення. Адже виправлення всіх неточностей до відправки допоможе уникнути затримок як при проходженні кордону, так і при митному оформленні в місці призначення, що в свою чергу дасть можливість зекономити Ваші кошти.

Маєте питання з митного оформлення? Звертайтесь до фахівців Харківської торгово-промислової палати за консультацією.

122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: