Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор, торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

Курси з питань організації та здійснення публічних закупівель
Курси:

Курси з питань організації та здійснення публічних закупівель

Бажаєте стати фахівцем у сфері публічних закупівель та навчитись працювати в системі Prozorro? Чи вже працюєте уповноваженою особою та маєте низку запитань щодо проведення тих чи інших закупівель?

Запрошуємо взяти участь у 3-денних курсах з питань організації та здійснення публічних закупівель.

На курсі ви дізнаєтесь:

  • Як працює система Prozorro
  • Яка різниця між товарами, роботами та послугами
  • Як визначити предмет закупівлі
  • Як планувати закупівлі
  • Про особливості складання тендерної документації
  • На що звертати увагу при укладанні договору з переможцем
  • Про контроль та відповідальність у сфері публічних закупівель

 

Під час занять ви матимете змогу отримати, практичні поради  щодо проведення тих чи інших закупівель та рекомендації по недопущенню порушень нормативно-правових актів.

Курси проводить фахівець з багаторічним досвідом, експерт у сфері публічних закупівель - Людмила Сафонова

Після проходження навчання  учасники отримають Сертифікати.

Вартість навчання  становить 2400,00 грн. з ПДВ за 1 учасника (можлива участь як оффлайн, так і онлайн).

Дата проведення з 22 по 24 лютого 2022 р.

Місце проведення – Харківська торгово-промислова палата, проспект Московський, 122Б (станція метро «Завод ім. Малишева»).

Для участі просимо заповнити заявку-анкету та направити в торгово-промислову палату на e-mail: ves@kcci.kharkov.ua 

Навчання проходить систематично, слідкуйте за графіком.

Залишились питання? Звертайтесь - Анастасія, Тетяна Миколаївна, тел .: 751 99 45, моб. 095 399 09 14  

 

Захід відбудеться:
22 - 24 Лютого 2022 (с 10:00 до 15:00)
Поспішайте записатися!

До найближчого семінару залишилося:

Залиште заявку на участь
Захід проводять:
Людмила Сафонова
Людмила Сафонова

Питання координації публічних/державних закупівель належать до її професіональної компетенції, починаючи з 2000 року.

Учасниця конференцій та тренингів з питань публічних закупівель, які проводилися Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з проектом ЄС «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС». Учасниця семінарів, організованих Програмою розвитку комерційного права США (CLDP).

Вартість участі:

Вартість навчання становить 2400 грн. з ПДВ за 1 учасника (можлива участь як оффлайн, так і онлайн).

Місце проведення заходу

Конференц-зала Харківської торгово-промислової палати

(пр. Московський, 122б, м. «Завод ім.Малишева»)

122 Б, пр. Московський, м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: