Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор, торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 665

Кейс: Експорт фруктових чіпсів до Німеччини

Українське підприємство, що спеціалізується на виробництві фруктових чіпсів, планувало почати експортну діяльність. Свій експорт компанія хотіла розпочати з Німеччини. Критеріями вибору даної країни для української компанії були:

  • високий рівень життя населення;
  • Німеччина входить в топ-10 країн українського експорту;
  • преференційний доступ українських товарів на німецький ринок (мито складає 0% при відповідному підтвердженні українського походження товару);
  • порівняно невелика відстань між країнами, що досить зручно з точки зору логістики.

Однак, щоб остаточно переконатися у своєму виборі, підприємство здійснило більш глибоке вивчення ринку щодо вподобань німецьких споживачів та трендів у сфері харчування.

В процесі поглибленого аналізу німецького ринку з’ясувалося, що Німеччина є найбільшим європейським ринком органічних продуктів харчування. В країні зростають продажі сушених фруктів без цукру та консервантів. Крім того, серед виробників фруктових чіпсів, що реалізуються на ринку Німеччини, основна частка тих, хто має не тільки органічну сертифікацію, а й виробляють свою продукцію відповідно до міжнародних стандартів забезпечення якості та безпечності харчових продуктів FSSC 22000 та IFS.

Тому українській компанії, перш ніж виходити зі своєю продукцією на німецький ринок та бути конкурентоспроможною, необхідно в першу чергу привести продукцію у відповідність з вимогами ринку Німеччини, а саме при виробництві чіпсів вилучити використання будь-яких консервантів, підсолоджувачів та інших харчових домішок а також пройти органічну сертифікацію, що потребує значних фінансових інвестицій.

До того ж не тільки фруктові чіпси мають бути органічно сертифікованими, але й виробничі потужності вирощування фруктів, з яких виготовляються ці чіпси, повинні також мати органічну сертифікацію.

Тому, перш ніж виходити зі своєю продукцією на нові зарубіжні ринки, проаналізуйте, наскільки Ваша продукція буде затребуваною, наскільки вона відповідає вимогам національного законодавства та вподобанням споживачів. Такий аналіз допоможе заощадити час, кошти, зусилля.

Адже експерименти з експортом дорого коштуватимуть українській компанії.

Сертифіковані консультанти з експорту Харківської ТПП допоможуть Вам обрати найбільш перспективні зарубіжні ринки для ефективної реалізації Вашої продукції у довгостроковій перспективі, а також супроводжуватимуть Вашу експортну поставку від А до Я.

122 Б, пр. Московський, м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: