Вгору
ПРОЄКТ COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ
Стратегія експорту II сесія. Покрокова стратегія виходу компанії на Європейський ринок
Семінар:

Стратегія експорту II сесія. Покрокова стратегія виходу компанії на Європейський ринок

Спеціально для Вас була підготовлена унікальна двосесіонна практична програма "Покрокова стратегія виходу компанії на Європейський ринок: практична інформація для запуску і ведення бізнесу в ЄС".

ІІ сесія відбудеться квітня 2016 р.

Ви можете прийняти участь в обох сесіях, або в одній із сесій за Вашим вибором.

Захід відбудеться:
01 - 01 Квітня 2016 (с 10:00 до 15:50)
Поспішайте записатися!

До найближчого семінару залишилося:

Залиште заявку на участь
Захід проводять:
Олег Мирошниченко
Олег Мирошниченко
Его миссией является помощь украинскому бизнесу становиться глобальным через образование и тренинги. Украинские компании должны уверенно чувствовать себя в европейском и международном деловом мире. Украинские компании могут нести в мир новые украинские ценности - достоинство, самоуважение, готовность к отстаиванию своих позиций. В 2010-2013 годах Олег Мирошниченко работал в торговой секции Представительства Европейского Союза в Украине, занимался вопросами ВТО, бизнес-климата, поддержкой связей с бизнесом, правительственными структурами Украины и рядом директоратов Европейской Комиссии в Брюсселе. Принимал участие в проекте Международного центра перспективных исследований по подготовке правительства Украины в имплементации Соглашения об ассоциации с Европейским Союзом. Был советником проекта Украинско-европейского консультационного центра по вопросам законодательства по направлениям адаптации законодательства. Изучал политику, экономику и право Европейского Союза в Collegio Europe di Parma (Италия). Специализируется на проведении учебных мероприятий (семинаров) с экспортной деятельности в частности на рынки ЕС. Предоставляет консультации экспортерам - особенно начинающим.
Вартість участі:

Вартість участі за 1 учасника становить:

Кількість учасників від підприємства Вартість участі  в І сесії (25 березня), грн. (з ПДВ) Вартість участі в ІІ сесії (01 квітня), грн. (з ПДВ) Вартість участі в обох сесіях (25 березня та 01 квітня), грн. (з ПДВ)
1 учасник 840,00 840,00 1560,00

2 учасника та більще

780 ,00 780 ,00 1380,00
Підприємства-члени Палати 690,00 690,00 1200,00

Поспішайте зареєструватися до 22 березня 2016 г. Кількість місць обмежена!

Програми:
  • Перевірка надійності та репутації партнера.
  • Знаходження інформації про існування бізнесу в країнах ЄС.
  • Бази даних інтелектуальної власності країн ЄС та всього ЄС.
  • Алгоритм та стратегії використання та захисту прав інтелектуальної власності.
  • Відкрита база добровільних міжнародних стандартів.
  • Відкрита статистична міжнародна база даних Євростат.
  • Європейське агенство з харчової безпеки: регулювання харчових затверджень (реєстр), реєстр ГМО, каталог новітних продуктів харчування; система швидкого оповіщення про небезпечні харчові продукти; добровільні стандарти в харчовій галузі (GFSI, FSI, SQF, FSSC22000, BRC, GlobalGAP).
  • Експорт харчової продукції в ЄС: процедура відкриття ринку для окремих видів продукції тваринного походження; джерела інформації про вимоги до харчової, тваринницької та рослинної продукції, умови імпорту харчової продукції в Європейському Союзі.
  • Технічне регулювання промислової продукції: принципи; маркування СЄ; керівні документи та вимоги; гід по маркуванню; база нотифікованих органів ЄС; де шукати європейські директиви та пов'язані з ними стандарти; ціна маркування СЄ та цінові фактори; RAPEX - система швидкого оповіщення про небезпечні промислові товари.
  • Електроні ресурсы для експортерів: інституції ЄС та їх електронні ресурси; агенції ЄС та бази даних; вимоги до продукції у Європейському Союзі; ознайомленння з необхідними законодавчими актами ЄС.
  • Можливості отримання допомоги та фінансування від європейських та міжнародних організацій.
  • Використання підтримки диппредставництв України та інших країн для експорту.
  • Національні бізнес-реєстри країн-членів ЄС.
  • Інформація про платоспроможність партнера.
  • Митні та податкові бази даних ЄС.
  • Пошук контрагентів в ЄС.
  • Довідкова служба ЄС.
  • База даних державних закупівель ЄС та її застосування.
Місце проведення заходу

конференц-зала Харківської ТПП

(м. Харків, пр. Московський, 122Б, ст. м. «Завод ім. Малышева»)

Контактні телефони:

(057)-751-99-46 (Різван Тетяна, Кобзенко Лілія)

ves@kcci.kharkov.ua

Україна, 61037, м. Харків, пр. Московський, 122 Б
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: