Вгору
ПРОЄКТ COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ

17 листопада почала роботу «Школа з підготовки фахівців ЗЕД»

Реалії диктують зміни і ось у нас є вже відомий продукт в новому форматі – Школа з підготовки фахівців ЗЕД – онлайн.
 
Звичайно, за останній час ми провели велику кількість заходів в форматі онлайн, але тренінг, розрахований на кілька днів - вперше. Адже спікерам так важливо бачити очі та обличчя слухачів живцем. Але звикаємо до нових умов і продовжуємо вчитися.
 
Сьогодні розбираємо ЗЕД-угоду з її початкових етапів, а саме - коду УКТ ЗЕД та аналізу ринку.
 
Код УКТ ЗЕД - перша ланка в ланцюзі ЗЕД-операції і дуже важливо визначити його правильно. Розглянули основні правила інтерпретації. тобто визначення коду УКТ ЗЕД.
 
Другий блок сьогоднішнього заняття: вибір і аналіз цільових ринків для експорту.
  • Як і за якими критеріями вибрати ринок, на якому ваша продукція буде затребувана і конкурентоспроможна.
  • Як визначити умови для доступу вашого товару на обраний ринок.
  • Які бувають торгові режими, ввізні мита і тарифні квоти. Розібрали теорію і навчилися визначати на практиці.
Дякуємо учасникам за активність під час навчання.
 
Завтра продовжуємо поглиблювати свої знання про підготовку та супровід ЗЕД-угоди.
 
 
    
 
   
Хочете бути в курсі?

Отримуйте новини про останні події

    122 Б, пр. Московський, м. Харків, 61037, Україна
    Будьте в курсі останніх новин!
    Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
    Розробка та просування сайту: