Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14
юридичні питання, форс-мажор, торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04
оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 305 77 80
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80
кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95
бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08
цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80
переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 665
Уже скоро замовники зазначатимуть у полях системи Prozorro підстави для відмови в участі у закупівлі в електронному вигляді. А постачальники зможуть одразу ж в системі надавати інформацію про відповідність. Про це повідомляє система Prozorro.
Третього грудня 2020 року розпочинається новий етап розвитку електронної тендерної документації: Prozorro переводить вимоги до бізнесу в закупівлях в електронний формат.
Критерії, за якими відбуваються публічні закупівлі, регулюються окремими статтями Закону України "Про публічні закупівлі". Їх можна розділити на три категорії:
- критерій доброчесності: чи є учасник доброчесним і чи не порушував він зокрема антикорупційне законодавство або чи не має він податкової заборгованості (див. ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі");
- кваліфікаційні критерії: чи має постачальник необхідну кваліфікацію для поставки того чи іншого товару або надання послуги, виконання робіт (ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі");
- критерії до предмету закупівлі: наскільки товар, роботи або послуги, що пропонує постачальник, відповідають вимогам замовника, що прописані у тендерній документації (ст. ст. 22-23 Закону України "Про публічні закупівлі").
Першими у цьому списку перейдуть в електронний формат критерії доброчесності (ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"). Тепер усі критерії щодо доброчесності постачальника будуть виводитися у вигляді електронних полів у системі Prozorro, які замовник публікує для постачальника, а той - надає необхідні документи та довідки (або ж система надає інформацію з реєстрів).
Для замовників функціонал буде реалізований у вигляді галочок на їхньому електронному майданчику. При цьому деякі майданчики надаватимуть можливість скопіювати набори критеріїв з попередніх закупівель, що дасть можливість не вводити їх кожного разу у систему.
Джерело: https://buh.ligazakon.net/