Вгору
ПРОЄКТ COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ

Діловий етикет: Німеччина

Німеччина - країна високого рівня життя. У зв’язку з тим, що в Німеччині вже протягом багатьох років у всіх аспектах життєдіяльності існує порядок і чіткий контроль над ним, то найчастіше будь-яке спілкування з німцями залишає відчуття спокою і благонадійності. Соціальна захищеність, високорозвинена інфраструктура, безпека відрізняють цю країну від багатьох інших.
 
 Чіткість і порядок у всьому - головні характеристики німецького характеру. З цієї причини побудова взаємовигідного партнерства варто починати з урахуванням цих особливостей.
 
 Ділова зустріч для німців - це суто офіційний захід, до участі в якому всі фахівці, на їхню думку, повинні бути максимально підготовлені. Експромт на переговорах не бажаний. Професіоналізм, глибока спеціалізація вважаються центральними критеріями людини в бізнесі. Тому, ви можете бути впевнені, що чим вища посада німця, тим більш компетентний він у своїй галузі. Такого ж ставлення до справи німці чекають і від своїх партнерів. Також варто врахувати, що вони швидше схильні не до колективного прийняття рішень на всіх рівнях керівництва, а до індивідуального, що відображає їх прагнення до самостійності. З усього вищесказаного не важко зробити висновок, що попереднє узгодження зустрічей і пунктуальність цінуються дуже високо.
 
 Офіційність також красномовно характеризує німців, починаючи від їх ділового дрес-коду (строгий та акуратний костюм бізнес стилю) і закінчуючи традиціями спілкування. У Німеччині широко розповсюджено звернення на прізвище навіть серед близьких колег, тому перейти на «ти» з німцем краще тільки після того, як він сам це запропонує. Тим не менш, є цікава особливість; спілкуючись на німецькій мові, німці звертаються один до одного на прізвище, а спілкуючись англійською - по імені. Досить часто можна почути звернення до людини і за його професійним, академічним ступенем. Всі регалії німця, отримані ним за його трудову діяльність, можна завжди побачити на його візитці.
 
 Німці вважають за краще чітко розмежовувати роботу та приватне життя. Тому, вони рідко запрошують ділових партнерів на вечерю в ресторан або до себе додому, вважаючи за краще обговорити всі деталі справи під час обіду в ресторані. Меню та вибір місця визначає сторона, що запрошує. Не прийнято говорити про справи до того, як щось вже з’їдено. Розмову про бізнес починає завжди ініціатор зустрічі. Якщо на бізнес-ланч запросили вас, то рахунок оплатить запрошуюча сторона, якщо навпаки, то мається на увазі оплата рахунку з вашого боку. У ресторані чайові дають, включаючи їх в суму оплати, а не залишаючи на столі, як це прийнято, наприклад, в Америці. Якщо ж ви все-таки опинилися в гостях, то варто не забути з собою подарунок; пляшка гарного вина буде дуже доречна.
 
 Офіційність відносин має на увазі у німців і дистанцію при спілкуванні - відстань витягнутої руки; порушення дистанції сприймається німцями як вторгнення в особистий простір. Вітаючись, варто міцно потиснути співрозмовнику руку, дивлячись йому в очі. У німецькому бізнес етикеті вітаються посмішка та гумор.
Якщо потрібен професійний перекладач на німецькій мові, то можете звернутися в Харківську ТПП - наші фахівці допоможуть провести зустріч на вищому рівні.
Україна, 61037, м. Харків, пр. Московський, 122 Б
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: