Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор - 050 312 84 04 - 073 511 00 09

  • торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

«Публічні закупівлі під час воєнного стану»
3-денний курс:

«Публічні закупівлі під час воєнного стану»

Работа із закупівлями відновлюється і стає все більш актуальною інформація щодо нюансів проведення торгів під час воєнного стану. Тому пропонуємо курс, який буде корисним як новачкам у сфері закупівель, так і досвідченим учасникам, які бажають оновити знання у сфері держзакупівель та дізнатись актуальні аспекти їх проведення. Курс надасть можливість дізнатись як правильно проводити закупівлі та ефективно витрачати кошти.

Харківська торгово-промислова палата запрошує на 3-денний курс:

  • Уповноважених осіб, які вже працювали в системі публічних закупівель.
  • Замовників сфери публічних закупівель, яким під час воєнного стану необхідно купувати товари, роботи й послуги.
  • Відповідальних за проведення закупівель під час воєнного стану.

У програмі курсу;

  • особливості нормативно-правового регулювання закупівель під час воєнного стану;
  • планування закупівель;
  • алгоритм здійснення відкритих торгів;
  • укладання прямих угод (обґрунтування виключень із закупівель), звітування по прямих угодах;
  • порядок проведення закупівель з використанням електронного каталогу;
  • тендерна документація;
  • укладання договорів за результатом закупівлі;
  • алгоритм дій у випадку оскарження процедури закупівлі в АМКУ та при моніторингу процедури закупівлі ДАСУ;
  • відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель;

Навчання здійснюється за програмою, розробленою з урахуванням актуальних змін у законодавстві.

Заняття проводить експерт з публічних закупівель з багаторічним досвідом Сафонова Людмила. Учасниця конференцій та тренінгів з питань публічних закупівель, які проводились Міністерством економічного розвитку та торгівлі України спільно з проектом ЄС «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС».

Учасниця семінарів, організованих Програмою розвитку комерційного права (CLDP).

Дата проведення: 06-08 грудня 2022 року

Навчання проходитиме в онлайн форматі на майданчику ZOOM з 10.00 до 14.00

Вартість навчання 1800 грн. (з ПДВ).

Вартість включає індивідуальні консультації та відеозапис.

Після проходження курсу учасники отримують відповідні Сертифікати.

Для участі просимо реєструватись за посиланням: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSeqYdAdaZvFB4.../viewform

Контактна особа: Анастасія, +38095 897 80 91

Захід відбудеться:
06 - 08 Грудня 2022 (с 10:00 до 14:00)
Поспішайте записатися!

До найближчого семінару залишилося:

Залиште заявку на участь
Вартість участі:
1800 грн. (з ПДВ).
122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: