Вгору

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

загальні питання, експорт, логістика

- 095 399 09 14

юридичні питання, форс-мажор

- 050 301 36 36 - 050 312 84 04

торгова марка, штрих-коди

- 050 312 84 04

інвентаризація товарно-матеріальних цінностей

- 050 305 77 80

відкриття бізнесу, закриття бізнесу

- 073 511 00 09

оформлення сертифікатів про походження товарів

- 050 406 88 82

товарознавча передвантажувальна експертиза

- 050 305 77 80

визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль

- 050 405 09 80

кадрові питання в умовах військового стану

- 050 145 21 95

бухгалтерський облік та оподаткування

- 050 407 70 08

цінові довідки та оцінка майна

- 050 405 10 85 - 050 405 09 80

переклад документів

- 099 470 17 15 - 093 771 64 66

фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій

- 050 305 77 80

26.01.2016

В Харківській ТПП відбувся Майстер-клас

В Харківській ТПП відбувся Майстер-клас

Сьогодні, 26 січня 2016 р., відбулась зустріч з всесвітньо відомим британським експертом текстильного ринку, маркетологом світового бренду Marks&Spencer та просто очаровательной женщиной - АБИ РАШТОН.

Майстер-клас "Made in Ukraine: Перспективи для виробників одягу на ринку Євросоюзу" зібрав в стінах Харківської ТПП тих, хто не з чуток знає про швейне виробництво. Зустріч пройшла при подтримці Посольства Великобританії в Україні.

Які питання підняв семінар?

- Чому в Європі важко продати теплі пальто, а ось парки (теплі куртки) розкуповуються легко?

- Чому через коттонову вставку в дитячих халатах компанія Next в січні 2016 року відкликала товар з магазинів?

- Навіщо бренди в ЄС - виробники одягу спонукають довше використовувати одяг і навіть уклали угоду SCAR2020?

- Скільком стандартам ЕN (безпеки, текстильного маркування і т.п.) повинен відповідати одяг, що б потрапити на прилавки ЄС?

- Що таке регламент Reach?

- Як використовувати географічну перевагу України перед виробниками Туреччині?

- Як сайт, сторінка в Facebook і участь у міжнародних виставках допоможе вийти на ринок ЄС?

- Фінансові, технічні та юридичні бізнес-аспекти текстильного виробництва та багато іншого.

І важливий момент:  Європа практично не має власного виробництва. І близько 90% товару потрапляє до Європи з інших країн. Отже, є до чого прагнути.

 

122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: