Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика
юридичні питання, форс-мажор
торгова марка, штрих-коди
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей
відкриття бізнесу, закриття бізнесу
оформлення сертифікатів про походження товарів
товарознавча передвантажувальна експертиза
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль
кадрові питання в умовах військового стану
бухгалтерський облік та оподаткування
цінові довідки та оцінка майна
переклад документів
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій
Сьогодні, 26 січня 2016 р., відбулась зустріч з всесвітньо відомим британським експертом текстильного ринку, маркетологом світового бренду Marks&Spencer та просто очаровательной женщиной - АБИ РАШТОН.
Майстер-клас "Made in Ukraine: Перспективи для виробників одягу на ринку Євросоюзу" зібрав в стінах Харківської ТПП тих, хто не з чуток знає про швейне виробництво. Зустріч пройшла при подтримці Посольства Великобританії в Україні.
Які питання підняв семінар?
- Чому в Європі важко продати теплі пальто, а ось парки (теплі куртки) розкуповуються легко?
- Чому через коттонову вставку в дитячих халатах компанія Next в січні 2016 року відкликала товар з магазинів?
- Навіщо бренди в ЄС - виробники одягу спонукають довше використовувати одяг і навіть уклали угоду SCAR2020?
- Скільком стандартам ЕN (безпеки, текстильного маркування і т.п.) повинен відповідати одяг, що б потрапити на прилавки ЄС?
- Що таке регламент Reach?
- Як використовувати географічну перевагу України перед виробниками Туреччині?
- Як сайт, сторінка в Facebook і участь у міжнародних виставках допоможе вийти на ринок ЄС?
- Фінансові, технічні та юридичні бізнес-аспекти текстильного виробництва та багато іншого.
І важливий момент: Європа практично не має власного виробництва. І близько 90% товару потрапляє до Європи з інших країн. Отже, є до чого прагнути.