Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика
юридичні питання, форс-мажор
торгова марка, штрих-коди
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей
відкриття бізнесу, закриття бізнесу
оформлення сертифікатів про походження товарів
товарознавча передвантажувальна експертиза
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль
кадрові питання в умовах військового стану
бухгалтерський облік та оподаткування
цінові довідки та оцінка майна
переклад документів
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій
Кайдзен (kaizen) – японська філософія та концепція менеджменту, яка послужила основою японського економічного чуда.
Слово «кайдзен» (kai – зміна, zen – поліпшення) – означає щоденні поліпшення, в яких беруть участь всі співробітники і які виробляються повсюдно.
Щоб філософія кайдзен працювала в бізнесі, японські управлінці підкріплюють її практичними інструментами по оптимізації робочих місць, контролю якості, подачі раціоналізаторських пропозицій, дбайливому витрачанню ресурсів тощо.
Але і на українських підприємствах кайдзен не рідкість. Багато компаній вже працюють за цією системою, упорядкувавши внутрішні процеси на підприємстві і отримуючи більш високий рівень прибутку. Деякі тільки знайомляться з концепцією і роблять перші кроки.
Знайомитися з новими знаннями краще за допомогою професіоналів, тому сьогодні в Харківській торгово-промисловій палаті в рамках дводенного тренінгу «Кайдзен - виробництво без втрат» ми говоримо про філософію кайдзен і про потік створення цінності зі Світланою Карачун - консультантом Кайдзен Інституту Україна.