Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14
юридичні питання, форс-мажор, торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04
відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09
оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 305 77 80
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80
кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95
бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08
цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80
переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66
Кайдзен (kaizen) – японська філософія та концепція менеджменту, яка послужила основою японського економічного чуда.
Слово «кайдзен» (kai – зміна, zen – поліпшення) – означає щоденні поліпшення, в яких беруть участь всі співробітники і які виробляються повсюдно.
Щоб філософія кайдзен працювала в бізнесі, японські управлінці підкріплюють її практичними інструментами по оптимізації робочих місць, контролю якості, подачі раціоналізаторських пропозицій, дбайливому витрачанню ресурсів тощо.
Але і на українських підприємствах кайдзен не рідкість. Багато компаній вже працюють за цією системою, упорядкувавши внутрішні процеси на підприємстві і отримуючи більш високий рівень прибутку. Деякі тільки знайомляться з концепцією і роблять перші кроки.
Знайомитися з новими знаннями краще за допомогою професіоналів, тому сьогодні в Харківській торгово-промисловій палаті в рамках дводенного тренінгу «Кайдзен - виробництво без втрат» ми говоримо про філософію кайдзен і про потік створення цінності зі Світланою Карачун - консультантом Кайдзен Інституту Україна.