Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика
юридичні питання, форс-мажор
торгова марка, штрих-коди
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей
відкриття бізнесу, закриття бізнесу
оформлення сертифікатів про походження товарів
товарознавча передвантажувальна експертиза
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль
кадрові питання в умовах військового стану
бухгалтерський облік та оподаткування
цінові довідки та оцінка майна
переклад документів
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій
Білоруські автобуси для країн Африканського континенту
В основі автобуса середньої пасажирської місткості лежить платформа вантажного автобуса. При цьому сам транспортний засіб відрізняється переднемоторним компонуванням.
На кріслах в салоні можуть розміститися 43 пасажири. Особливістю автобуса є велика відкрита платформа, яка розміщена на даху. Вона призначена не тільки для перевезення багажу, а й людей, які не вміщуються в салон. У ряді африканських країн така практика вважається нормою. Часто африканські пасажироперевезення виглядають наступним чином:
Ще однією особливістю є скло транспортного засобу. Всі вони, в тому числі й переднє, є плоскими. Це зроблено для того, об легше було здійснювати їх заміну, так як знайти фірмові скла МАЗ в Африці вкрай непросто. Кузов автобусу пофарбований у білий колір, так як саме цей колір повністю поглинає промені сонця.
Імовірно, МАЗ-131020 будуть оснащувати тими ж двигунами, які встановлюються на середньотонажні вантажівки - 4371 - дизельними ММЗ і Cummins.