Вгору

ПРАЦЮЄМО В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

  • загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14

  • юридичні питання, форс-мажор, торгова марка, штрих-коди - 050 312 84 04

  • фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій - 050 305 77 80

  • інвентаризація товарно-матеріальних цінностей - 050 305 77 80

  • відкриття бізнесу, закриття бізнесу - 073 511 00 09

  • оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 406 88 82

  • товарознавча передвантажувальна експертиза - 050 305 77 80

  • визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль - 050 405 09 80

  • кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95

  • бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08

  • цінові довідки та оцінка майна - 050 405 09 80

  • переклад документів - 099 470 17 15 - 093 771 64 66

Обгрунтування переговорної процедури закупівлі послуги державним підприємством

Співпраця з державними організаціями має свої особливості. При необхідності закупівлі товару або послуги може виникати ряд питань, одним з яких є обгрунтування переговорної процедури.

Розглянемо практичний приклад.

Проблема: підприємство, що займається розробкою програмного забезпечення і наданням послуг у сфері IT-технологій, протягом п'яти років укладало договори з державною організацією на розробку спеціалізованого програмного забезпечення, його впровадження та подальше доопрацювання. У 2017 році виникла необхідність розробки додаткового функціонала даного ПЗ. У зв'язку з цим, державне підприємство вирішило закупити цю послугу для забезпечення своїх потреб. А оскільки вищевказане програмне забезпечення розроблялося, впроваджувалося і допрацьовувалося одним підприємством, то і подальша співпраця була бажаною. Таким чином, виникла необхідність в обгрунтуванні можливості здійснення закупівлі шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про державні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р

Рішення: підприємство звернулося до ХТПП. Експерти провели аналіз наданих документів і нормативно-правових актів. В результаті було видано Експертний висновок, в якому обгрунтовувалася можливість застосування переговорної процедури при закупівлі державною організацією необхідної послуги у даного підприємства відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про державні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р, а саме необхідності здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може привести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

В результаті, провівши переговори з державною організацією, підприємство уклало новий договір на надання послуг.

     

122 Б, пр. Московський, м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: