Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика
юридичні питання, форс-мажор
торгова марка, штрих-коди
інвентаризація товарно-матеріальних цінностей
відкриття бізнесу, закриття бізнесу
оформлення сертифікатів про походження товарів
товарознавча передвантажувальна експертиза
визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль
кадрові питання в умовах військового стану
бухгалтерський облік та оподаткування
цінові довідки та оцінка майна
переклад документів
фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій
Співпраця з державними організаціями має свої особливості. При необхідності закупівлі товару або послуги може виникати ряд питань, одним з яких є обгрунтування переговорної процедури.
Розглянемо практичний приклад.
Проблема: підприємство, що займається розробкою програмного забезпечення і наданням послуг у сфері IT-технологій, протягом п'яти років укладало договори з державною організацією на розробку спеціалізованого програмного забезпечення, його впровадження та подальше доопрацювання. У 2017 році виникла необхідність розробки додаткового функціонала даного ПЗ. У зв'язку з цим, державне підприємство вирішило закупити цю послугу для забезпечення своїх потреб. А оскільки вищевказане програмне забезпечення розроблялося, впроваджувалося і допрацьовувалося одним підприємством, то і подальша співпраця була бажаною. Таким чином, виникла необхідність в обгрунтуванні можливості здійснення закупівлі шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про державні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р
Рішення: підприємство звернулося до ХТПП. Експерти провели аналіз наданих документів і нормативно-правових актів. В результаті було видано Експертний висновок, в якому обгрунтовувалася можливість застосування переговорної процедури при закупівлі державною організацією необхідної послуги у даного підприємства відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про державні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р, а саме необхідності здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може привести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
В результаті, провівши переговори з державною організацією, підприємство уклало новий договір на надання послуг.