Вгору

Зміни до Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами

16 березня 2018 р. вступив в силу Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.01.2018 р № 80 «Про затвердження Змін до Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами».

Так, при продажу непродовольчих товарів вітчизняного та іноземного виробництва працівники підприємства зобов'язані надати споживачам необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію в супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також на маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), прийнятим для окремих видів товарів, щодо:

- назви товару, найменування або відтворення знаку для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;

- основних властивостей товару, номінальної кількості (маси, об'єму і т.п.), умов використання;

- вмісту шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремих товарів, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;

- наявності в складі продукції генетично модифікованих організмів;

- ціни (тарифу), умов і правил придбання товару;

- дати виготовлення;

- умов зберігання;

- гарантійних зобов'язань виробника (виконавця);

- правил і умов ефективного і безпечного використання товару;

- терміну придатності (терміну служби) товару, необхідних дій споживача після його закінчення, а також можливих наслідків у разі невиконання цих дій;

- найменування і місцезнаходження виробника (продавця) і підприємства, який здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.

Що стосується товарів, які за певних умов можуть бути небезпечними для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про такі товари і можливі наслідки їх споживання (використання).

Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію.

Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови.

Виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про товар (якщо він не шкодить життю, здоров'ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цей товар з продажу та приводить інформацію про неї до відповідності вимогам.

Суб'єкт господарювання повинен забезпечити інформування споживачів про роздрібні ціни на товари в грошовій одиниці України за допомогою ярликів цін (цінників) або покажчиків цін.

Підприємство може застосовувати до реалізованих непродовольчих товарах знижки або зменшення ціни, проводити їх розпродаж в порядку, встановленому законом.

Для маркування швейних, трикотажних, хутряних, овчинно-шубних (кожухових) товарів, головних уборів, взуття, товарів для фізичної культури, спорту, туризму, галантерейних товарів не потрібно вказувати інформацію про найменування підприємства-виробника, його місцезнаходження, товарний знак, назву виробу, найменування нормативного документа, вимогам якого повинен відповідати вітчизняний товар.

При цьому маркування взуття передбачає наявність інформації про модель, розмір, повноту, дату виготовлення (місяць, рік). В індивідуальну упаковку кожної пари взуття має бути вкладена інформація (рекомендації) щодо його експлуатації та догляду за ним.

До того ж при маркуванні чемоданів додатково вказують номер, рукавиць та рукавичок - розмір, поясів - довжину, зубних щіток - ступінь жорсткості.

122 Б, просп. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: