Вгору
ПРОЄКТ COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ
29.03.2019

Підняти консалтинговий бізнес на новий рівень можливо за допомогою маркетингової стратегії

Підняти консалтинговий бізнес на новий рівень можливо за допомогою маркетингової стратегії

З 25 по 28 березня в Харківській торгово-промисловій палаті відбувся 4-денний тренінг «Маркетинг і продажі консалтингових послуг».

Учасники тренінгу мали можливість отримати знання та навички для кращого розуміння свого ринку і визначення потреб клієнтів.

  • Сформулювати довгострокові маркетингові цілі розвитку своєї компанії на підставі аналізу макротенденцій ринку.
  • Сформулювати цінносну пропозицію для цільового сегмента ринку і визначити метод ціноутворення для свого ринку.
  • Розробити підходи, які дозволять збільшити «відчутність і матеріальність» консультаційної послуги.
  • Оцінити ефективність каналів просування послуги
  • І в результаті розробити довгостроковий маркетинговий план для розвитку свого бізнесу.

 

Спікер – Володимир Чернявський.

Організатор тренингу - Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Харків, оснований на базі Харківської торгово-промислової палати, при підтримці та фінансуванні ЄБРР в рамках ініціативи #EU4Business Европейського Союзу.

 

Україна, 61037, м. Харків, пр. Московський, 122 Б
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: