Шановні клієнти! Харківська торгово-промислова палата на період воєнного часу працює в дистанційному режимі.
Консультаційну підтримку та послуги можна отримати за наступними телефонами:
загальні питання, експорт, логістика - 095 399 09 14
юридичні питання, форс-мажор, інтелектуальна власність - 050 312 84 04
оформлення сертифікатів про походження товарів - 050 305 77 80
кадрові питання в умовах військового стану - 050 145 21 95
бухгалтерський облік та оподаткування - 050 407 70 08
визначення кодів УКТЗЕД та оцінка майна - 050 405 09 80
переклад документів - 099 470 17 15
Проаналізувавши щоденні звернення бізнесу до Харківської ТПП, ми виділили основні «болючі питання»:
☑️оренда приміщень;
☑️терміни постачання за договорами;
☑️погашення кредитних зобов’язань перед банками;
☑️затримка експорту;
☑️невиконання зобов’язань іноземними партнерами.
Сьогодні розповімо про перші два питання.
Наступні прокоментуємо найближчим часом.
1️⃣ Оплата оренди приміщень та обладнання.
Вимушений простій через карантин – найпоширеніше питання цими днями. Найбільш постраждалі від цієї ситуації – заклади громадського харчуванні (кафе, ресторани тощо), магазини в орендованих приміщеннях, заклади розважальної діяльності, фітнес-центри, заклади культури, торговельного і побутового обслуговування, тобто всі суб’єкти господарської діяльності, які потрапили під дію Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р. «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».
❓Що ми рекомендуємо?
✅Перш за все, спробуйте домовитись відносно перенесення строків оплати за договором на період дії карантину.
Якщо це неможливо, тоді звертайтесь до Харківської ТПП за оформленням сертифікату про форс-мажорні обставини.
Отримати його можна за спрощеною процедурою. Для цього потрібно надати заявку (форма 1 на сайті ХТПП), договір оренди, звернення до орендодавця та внутрішній наказ підприємства про припинення ведення діяльності на період дії карантину.