(057) 714-96-90 (057) 714-96-89 (067) 577-47-55
 61037, м.Харків, пр.Московський, 122 Б  info@kcci.kharkov.ua
Як обрати IP-телефонію для бізнесу

2020-06-30 12:00:00

Бізнесу добре відомо, що продажі - вагома складова успішної роботи компанії. А продажі це, перш за все, комунікація з клієнтом. Отже, не варто нехтувати її якістю.

Наші партнери-члени Харківської ТПП - компанія МАКСНЕТ надають якісні послуги IP-телефонії для бізнесу та пропонують звернути увагу на 6 основних технічних моментів перед розгортанням системи, якщо ви хочете оптимізувати процеси, підвищити довіру до бренду та скоротити час на обробку запитів.

1. Пристрої для обробки дзвінків.
Ви можете використовувати комп'ютери з гарнітурою, смартфони і телефони зі шлюзами. Швидше за все, у вас не виникне необхідності купувати нові телефони.

2. Куди будуть дзвонити співробітники.
Оператори IP-телефонії часто формують індивідуальні пакети для клієнтів з урахуванням напрямків дзвінків. Наприклад, можна активувати опцію, яка дозволяє платити у кілька разів менше за міжнародні дзвінки.

3. Кількість операторів.
У залежності від навантаження на лінію, буде налаштована переадресація та впроваджене голосове меню.

4. Динаміка вхідних дзвінків.
Якщо кількість потрібно підвищити, рекомендуємо додатково підключити номер 0800. У цьому випадку дзвінки будуть безкоштовними для ваших клієнтів.

5. Необхідність зробити сервіс персоналізованим.
Якщо ви інтегруєте телефонію та CRM, під час виклику оператори автоматично побачать всі дані клієнта, зможуть більш швидко і якісно обробляти дзвінки.

6. Можливість запису розмов.
У цьому випадку потрібно виділяти дисковий простір для зберігання аудіозаписів.

Компанія «Макснет» проектує системи IP-телефонії з урахуванням особливостей роботи конкретного бізнесу. Фахівці компанії можуть швидко й ефективно розробити рішення для колл-центру або відділу продажів. Щоб дізнатися більше, переходьте за посиланням https://b2b.maxnet.ua/telefoniya/ або телефонуйте 0 800 31 11 33.