Вгору

Шановні клієнти! Консультаційну підтримку та послуги від наших фахівців можна отримати за наступними телефонами:

загальні питання, експорт, логістика

- 095 399 09 14

юридичні питання, форс-мажор

- 050 301 36 36 - 050 312 84 04

торгова марка, штрих-коди

- 050 312 84 04

інвентаризація товарно-матеріальних цінностей

- 050 305 77 80

відкриття бізнесу, закриття бізнесу

- 073 511 00 09

оформлення сертифікатів про походження товарів

- 050 406 88 82

товарознавча передвантажувальна експертиза

- 050 305 77 80

визначення кодів УКТЗЕД, експортний контроль

- 050 405 09 80

кадрові питання в умовах військового стану

- 050 145 21 95

бухгалтерський облік та оподаткування

- 050 407 70 08

цінові довідки та оцінка майна

- 050 405 10 85 - 050 405 09 80

переклад документів

- 099 470 17 15 - 093 771 64 66

фіксація пошкоджень рухомого, нерухомого майна для компенсації чи списання, підтвердження для банків, партнерів чи інших організацій

- 050 305 77 80

«Публічні закупівлі під час воєнного стану»
Вебинар:

«Публічні закупівлі під час воєнного стану»

Работа із закупівлями відновлюється і стає все більш актуальною інформація щодо нюансів проведення торгів під час воєнного стану. Тому пропонуємо курс, який буде корисним як новачкам у сфері закупівель, так і досвідченим учасникам, які бажають оновити знання у сфері держзакупівель та дізнатись актуальні аспекти їх проведення.

Курс надасть можливість дізнатись як правильно проводити закупівлі та ефективно витрачати кошти.

Харківська торгово-промислова палата запрошує на курс:

– Уповноважених осіб, які вже працювали в системі публічних закупівель.

– Замовників сфери публічних закупівель, яким під час воєнного стану необхідно купувати товари, роботи й послуги.

– Відповідальних за проведення закупівель під час воєнного стану.

У програмі курсу:

  1. Особливості нормативно-правового регулювання закупівель під час воєнного стану.
  2. Планування закупівель.
  3. Алгоритм здійснення відкритих торгів.
  4. Укладання прямих угод (обґрунтування виключень із закупівель), звітування по прямих угодах.
  5. Порядок проведення закупівель з використанням електронного каталогу.
  6. Тендерна документація.
  7. Укладення договорів за результатом закупівлі.
  8. Алгоритм дій у випадку оскарження процедури закупівлі в АМКУ та при моніторингу процедури закупівлі ДАСУ.
  9. Відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель.

Навчання здійснюється за програмою, розробленою з урахуванням актуальних змін у законодавстві.

Заняття проводить експерт з публічних закупівель з багаторічним досвідом Сафонова Людмила.

– Учасниця конференцій та тренінгів з питань публічних закупівель, які проводились Міністерством економічного розвитку та торгівлі України спільно з проектом ЄС «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС».

– Учасниця семінарів, організованих Програмою розвитку комерційного права (CLDP).

Дата проведення: 22-23 березня 2023 року

Вартість навчання 2 400 грн. (з ПДВ).

Вартість включає індивідуальні консультації та відеозапис.

Після проходження курсу учасники отримують відповідні Сертифікати.

Виникли питання? Телефонуйте: +38095 897 80 91, Анастасія

Захід відбудеться:
22 - 23 Березня 2023 (с 09:00 до 13:00)
Поспішайте записатися!

До найближчого семінару залишилося:

Залиште заявку на участь
Вартість участі:

2 400 грн. (з ПДВ).

122 Б, пр. Героїв Харкова (колиш. Московський), м. Харків, 61037, Україна
Будьте в курсі останніх новин!
Підписуйтесь на розсилку новин ХТПП
Розробка та просування сайту: